اسپورتیج ایکس پرو 2023 در رالی Rebelle پایانی قوی دارد

تیم کیا علی‌رغم چالش‌های بزرگ، به موفقیت چشمگیری دست می‌زند

  • ورنا می و تانا وایت (تیم 206) با یک اسپورتیج ایکس پرو اصلاح شده 2023 با سرسختی از خط پایان عبور کردند و رتبه 5 را به خود اختصاص دادند.هفتم در X-Cross™️ کلاس
  • Mei به طرز ماهرانه ای اسپورتیج X-Pro اصلاح شده 2023 را به سمت بالا و روی مسیرهای سنگی و تپه های شنی شیب دار مانور داد.
  • سفید با استفاده از اعداد فقط با استفاده از ریاضی برای محاسبه فاصله هدایت می شود

کیا آمریکا پس از اینکه تیم رالی Rebelle خود با یک اسپورتیج X-Pro اصلاح شده 2023 از خط پایان عبور کرد، با افتخار یک موفقیت چشمگیر را جشن گرفت و در نهایت بر چالش ناوبری سخت غلبه کرد. راننده کیا ورنا می و ناوبر تانا وایت در جایگاه پنجم کلاس X-Cross™️ به پایان رساندند، یک موفقیت بزرگ با توجه به شکست بزرگی که تیم با آن مواجه شد که کیلومترشمار خارجی – ابزار ناوبری کلیدی مورد استفاده در رالی – در اسپورتیج X- نصب شد. Pro در مرحله اول مسابقه کار خود را متوقف کرد.

مایه تاسف بود که کیلومترشمار خارجی ما از بین رفت، اما روکش نقره ای این است که من اکنون هدایتگر بهتری نسبت به زمانی که شروع کردم هستم. وایت، ناوبر تیم، گفت: در طول مسابقه، من مجبور بودم بیشتر به ویژگی های مثلثی نشان داده شده در نقشه برای تعیین مکان دقیق خود تکیه کنم. من مجبور شدم عدد کیلومتر شمار اسپورتیج را ضرب کنم تا مسافت طی شده را بفهمم، بنابراین تا پایان خط پایان مدام ریاضی می‌کردم.

بخوانید:  روزنامه شوت| تحویل حواله خودرو به ملی‌پوشان

پس از مدتی عیب یابی، تیم توانست کیلومترشمار خارجی را برای روز آخر مسابقه تعمیر کند و در نتیجه یک روز سرگرم کننده در تپه های شنی رخنه کرد. در مقطعی جزو رهبران صحنه بودند.

اسپورتیج X-Pro برای راندن – مانند یک ماشین رالی – در زمین‌های صخره‌ای، تپه‌های شیب‌دار، و تپه‌های ماسه‌ای با زیپ بالا و پایین حرکت کرد. در طول تمرینات و سختی‌های رالی، من اطمینان کامل داشتم که تقریباً هر چیزی را می‌توان انجام داد.» لاستیک‌های BFGoodrich نیز در میان صخره‌های تیز به خوبی مقاومت می‌کنند. در یک نقطه مطمئن بودیم که یک لاستیک ترک می کنیم، اما آن لاستیک ها قابل اعتماد بودند و اعتماد به نفس من را به عنوان یک راننده افزایش دادند.

بدون کیلومترشمار خارجی، وایت در حالی که سعی می‌کرد نقاط بازرسی مخفی را در طول مسابقه پیدا کند، با چالش بیشتری مواجه شد که باید در ذهنش ریاضیات، محاسبه سرعت، مسافت و چندین عامل دیگر را در ذهنش انجام دهد. علیرغم چالش پیش بینی نشده، تیم رالی را با قدرت و با سر بالا به پایان رساند.

استیون سنتر، مدیر ارشد اجرایی و EVP کیا آمریکا، گفت: «این تجسم نهایی «جنبشی که الهام می‌گیرد» است. “علیرغم سختی‌هایی که ورنا و تانا با آن‌ها مواجه شدند، نگرش مثبتی داشتند و شاهکاری واقعاً چشمگیر انجام دادند که کاملاً قابل تحسین است. کل سازمان برای مدت طولانی ستایش خواهد کرد.»

می و وایت اسپورتیج ایکس پرو اصلاح شده 2023 را در سراسر بیابان های نوادا و کالیفرنیا به صورت آزمایشی اجرا کردند و قبل از پایان در تپه های شنی وسیع در گلمیس، کالیفرنیا، بیش از 1600 مایل را طی کردند.

بخوانید:  وضعیت HTTP 400 - درخواست بد

امسال سومین سالی است که کیا این رالی خائنانه را به پایان رساند. در سال 2021، دو سورنتو PHEV اصلاح شده 2022 در کلاس X-Cross™️ جایگاه‌های سکو کسب کردند. می و وایت دوم شدند و تیم دیگر کیا، آلیسا رونیگ و سابرینا هاولز در جایگاه سوم قرار گرفتند. سال قبل، Roenigk و Howells در تلوراید اصلاح شده 2020 رقابت کردند و در رده دوم نزدیک به کلاس X-Cross™️ قرار گرفتند.


منبع: https://www.kianewscenter.com/news/2023-sportage-x-pro-pulls-strong-finish-in-rebelle-rally/s/eaaafbcc-fffb-46be-9aca-14fa9c329e3cمنبع: https://www.kianewscenter.com/news/2023-sportage-x-pro-pulls-strong-finish-in-rebelle-rally/s/eaaafbcc-fffb-46be-9aca-14fa9c329e3c