اصلاح رویکرد با محوریت مشتری مداری ، در اولویت سایپا

دفتری در خصوص برگزاری نشست هم اندیشی با نمایندگی ها گفت: سال ها بود که چنین فضایی جهت تعامل با شبکه نمایندگی های استان ها ایجاد نشده بود و باید از این فرصت ها برای ترمیم این روابط استفاده شود، لذا در سال جاری در استان های فارس، خراسان و مازندران این جلسات برگزار شد.

دفتری تولید اقتصادی را از موارد مورد تاکید مدیریت ارشد گروه سایپا عنوان کرد و گفت: تولید خودروهای اقتصادی بسیار مهم و حائز اهمیت است که بتوانیم خودروهایی را تولید کنیم که حداقل زیان‌دهی را داشته باشند و به همین منظور توقف تولید ساینا و تیبا را در دستور کار قرار دادیم.

در پایان نشست، نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا، گزارشی از عملکرد شش ماه نخست سال جاری ارائه کردند و موانع و مشکلات پیش رو با ارائه راهکارها و پیشنهادات سازنده جهت بهبود و ارتقا وضعیت اعلام شد.

انتهای پیام/


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65062546/%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD-%D8%B1%D9%88%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%88%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%A7

او در خصوص کیفیت قطعات و نحوه ارائه خدمات خاطر نشان کرد: تاکید مدیرعامل گروه سایپا بر تولید و عرضه خودروهای بدون ایراد است و خودروسازان و قطعه‌سازان ما به این جهت در تلاش هستند.

قائم مقام مدیرعامل سایپا گفت: پیش نیاز رسیدگی به امور مشتریان، رسیدگی به امور شبکه خدمات پس از فروش است و اگر بخواهیم مشتری راضی داشته باشیم باید شبکه راضی داشته باشیم.

به گزارش گروه اقتصادی یکتا ، همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو در استان مازندران نشست هم اندیشی مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش با جمعی از نمایندگی های استان مازندران برگزار شد.

بخوانید:  افزایش 30 درصدی هزینه جابه‌جایی‌ روانکارها در سال جاری

او تصریح کرد: تغییر ساختار در شبکه فروش و خدمات فروش و هر آنچه به این زنجیره پیوند می شود، در گروه سایپا شروع شده است.

او افزود: در خصوص خودروهای وارداتی مذاکراتی با شرکا صورت گرفته است و این موضوع به وزارتخانه اعلام شده و در صورت تایید شدن در آینده اعلام خواهد شد.

او افزود: علاوه بر این مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا با کانون انجمن‌های نمایندگان در تهران و انجمن استان ها جلساتی برگزار کرده و ارتباط خیلی وسیع تری نسبت به گذشته ایجاد شده است، همچنین در آذرماه نیز یک جلسه ویژه با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد فروش و شبکه نمایندگان در دستور کار داریم.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در خصوص همکاری و ادغام شبکه نمایندگی ها و بهره گیری از پتانسیل دو خودروساز بزرگ کشور گفت: از سال گذشته مذاکراتی در جهت اتحاد دو خودروساز بزرگ کشور سایپا و ایران خودرو انجام شده است و در تلاش هستیم از توان و امکانات یکدیگر بهره ببریم و برهمین اساس و به منظور کاهش هزینه ها و افزایش تعداد نمایندگی ها، زمینه های همکاری در حال شناسایی است.

در این مراسم غلامرضا دفتری، گفت: تلاش گروه سایپا در اصلاح رویکردها در سازمان است که در این مسیر محوریت اصلی مشتری مداری است.

اصلاح رویکرد با محوریت مشتری مداری در اولویت سایپا/رسیدگی به امور شبکه پیش نیاز امور مشتریان است

قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا گفت: متاسفانه در سال های گذشته در زمینه تولید موتور سرمایه گذاری خوبی در سایپا صورت نگرفته است که برای رفع این مشکل با‌ پیگیرهای مدیریت ارشد گروه، تلاشها برای تولید اولیه موتور۱۶۰۰ سی سی و ۱۶ سوپاپ در حال انجام است.

بخوانید:  صفر تا ۱۰۰ ثبت نام خودرو فرسوده در قرعه‌کشی خودروسازان-راهبرد معاصر