ایران خودرو: شکایت های کیفی محصولات 41 درصد کاهش یافت | گروه

– شاخص ایرادات اظهار شده توسط مشتریان 37 نمره ارتقا داشته و امتیاز 273 در سه ماهه ابتدایی مالکیت خودرو نسبت به بهمن ماه سال 1400 کسب شده است.

گروه صنعتی ایران خودرو در یک اینفوگرافی، ضمن اشاره به برخی نتایج اجرای طرح تحول کیفیت و پروژه های بهبود کیفیت محصولات، اعلام کرده است که 41 درصد شکایت های از باب کیفیت محصولات این گروه صنعتی در مهر ماه امسال نسبت به سه ماه پایانی سال گذشته، – کمتر شده است.

بر اساس اینفوگرافی ارائه شده توسط گروه صنعتی ایران خودرو، در مهر ماه سال جاری نسبت به فصل زمستان سال 1400: – شاخص ارزشیابی محصولات ایران خودرو 11.

در این میان بیشترین بهبود در محصولات دناپلاس، تارا و پژو پارس کسب شده است.

-شاخص رضایتمندی مشتریان، 22 امتیاز ارتقا پیدا کرده است و امتیاز 685 در خرداد ماه 1401 نسبت به بهمن 1400 کسب شده است.

حاصل شده است.

5 درصد ارتقا یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این گروه صنعتی مدعی شده که در راستای اجرای طرح تحول کیفیت و تعریف 279 پروژه بهبود کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو در سال جاری نتایجی همچون ارتقای رضایتمندی مشتریان، رضایت از فرآیند فروش، رضایت در زمان تحویل، ارتقا شاخص کیفیت تحویل و.

– شاخص رضایت مشتریان از فرآیند فروش رشد 44 امتیازی را ثبت کرده و امتیاز رضایت 708 کسب شده که 31 امتیاز بالاتر از متوسط رضایت از خدمات فروش


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65697354/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%3A-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA

بخوانید:  خبر تکان دهنده از بازار خودرو؛ گرانی در راه است؟