ریکی لائو، مدیر برنامهریزی محصول هیوندای موتور آمریکای شمالی، میگوید: «ارائه راهحلهای فناوری پیشرفته برای رفع نیازهای مشتریان، در مرکز توسعه محصول و استراتژیهای آموزش فروشنده قرار دارد. «کلید این است که این ویژگیهای نوآورانه را کاربرپسند کنیم و به طیف وسیعی از مشتریان ارائه کنیم. ما همچنین آموزش های گسترده ای را برای مشتریان در نمایندگی های خود ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که مصرف کنندگان بهترین تجربه را با وسایل نقلیه خود دارند.
کلودیا مارکز، مدیر عملیات جنسیس موتور آمریکای شمالی، گفت: «جنسیس خوشحال است که جدیدترین فناوریها را با مجموعه خودروهای برنده جوایز خود به مشتریان ارائه میکند. ما خوشحالیم که نتایج این مطالعه تعهد ما به اجرای فناوریهای متمرکز بر بهبود تجربه رانندگی مشتریانمان را تشخیص میدهد.»
بر اساس پاسخ 84165 مالک که پس از 90 روز مالکیت خودروهای مدل سال 2022 جدید مورد بررسی قرار گرفتند، مطالعه TXI ایالات متحده 35 فناوری خودرو را تجزیه و تحلیل کرد که در چهار دسته تقسیم شده بودند:راحتی، اتوماسیون نوظهور، انرژی و پایداری، و اطلاعات سرگرمی و اتصال. این مطالعه میزان تاثیرگذاری هر برند خودرویی را با استفاده از فناوریها به بازار اندازهگیری میکند که در مقیاس 1000 امتیازی اندازهگیری میشود.
- جنسیس در مجموع از نظر نوآوری در فناوری رتبه اول را دارد و در بین برندهای برتر رتبه اول را دارد
- هیوندای موتور و کیا در بین برندهای بازار انبوه رتبه اول و دوم را دارند
- جنسیس برای دومین سال متوالی بالاترین رتبه را در مجموع و در بین برندهای برتر و هیوندای موتور برای سومین سال متوالی در صدر جدول بازار انبوه قرار دارد.
گروه موتور هیوندای خوشحال است که اعلام کند سه برند خودروسازی آن – جنسیس، هیوندای موتور و کیا – در صدر JD Power قرار گرفته اند. مطالعه 2022 شاخص تجربه فناوری ایالات متحده (TXI).اس ام با توجه به سطح بالای فناوری های پیشرفته مجموعه محصولات خود.
استیو مرکز، مدیر ارشد اجرایی و EVP کیا آمریکا گفت: «کیا همچنان در رتبهبندی چشمگیر خود در مطالعات JD Power VDS و APEAL است و شناخته شدن در میان نوآورانهترین برندها، جایگاه کیا را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت تثبیت میکند.» با چنین رضایت بالای مشتری در زمینههای مختلف از جمله طراحی، قابلیت اطمینان و در حال حاضر نوآوری، ما به موفقیت خود دست نخواهیم کشید و به پیشبرد در همه زمینههای توسعه ادامه خواهیم داد.”
در همین حال، هیوندای موتور برای سومین سال متوالی در بین برندهای بازار انبوه بالاترین رتبه را به خود اختصاص داد و کیا با یک نتیجه عالی دیگر در رتبه دوم قرار گرفت.
هر دو «عمق بازار» و «تعالی در اجرا» وزن یکسانی در امتیازدهی نهایی داشتند که هم نفوذ فناوریهای پیشرفته در محدوده تولیدکننده و هم ارزیابی خود مصرفکنندگان از کیفیت اجرای آن را ارزیابی میکردند.
جنسیس برای دومین سال متوالی در رتبه اول کلی و برتر در بین برندهای برتر قرار گرفت. جنسیس با امتیاز 643 در شاخص نوآوری، یک پیروزی چشمگیر را به دست آورد و بیش از 50 امتیاز بالاتر از نام تجاری رتبه دوم را به پایان رساند.
یافتههای این مطالعه نشاندهنده تعهد نه تنها به نوآوریهای تکنولوژیکی، بلکه به قابلیت اطمینان و رضایت مشتری در هر سه برند خودرویی گروه موتور هیوندای است.
منبع: https://www.kianewscenter.com/news/genesis–hyundai-motor-and-kia-top–j.d.-power-2022-u.s.-tech-experience-index-study/s/e59d5ba9-66ff-449c-bec0-7ac613316f59