تور وان قیمت تور لحظه آخری و ارزان وان تا 40 درصد تخفیف اقامت 24

پس تور وان که در یک بازه زمانی قیمت بالاتری داشت، با قرار گرفتن در قالب تور دقیقه نودی و لحظه آخری با همان امکانات سابق ولی قیمت ارزان تر ارائه خواهد شد. البته توجه داشته باشید که می بایستی به محض رزرو تور لحظه آخری وان، سریعا اقدام به برنامه ریزی و بستن چمدانتان برای سفر کنید، چرا که امکان دارد از پرواز خود جا بمانید و پرواز و هزینه را همزمان با هم از دست خواهید داد. تورهای زمینی وان ترکیه از اغلب شهرهای شمال غربی کشور مانند تبریز، خوی (رازی)، بازرگان و ارومیه به سمت وان برگزار می شوند اما در حال حاضر بهترین راه مرزی ایران و ترکیه عبور از خوی می باشد. در اصل تور لوکس وان به چه تورهایی اطلاق می شود؟ در واقع این سوالی است که در ذهن همه مطرح می شود. تور لاکچری در واقع لوکس ترین، گران ترین ، کمیاب ترین و باکیفیت ترین تورها را شامل شده که شما با بهترین ایرلاین های خارجی سفرتان را آغاز می کنید و از امکانات رفاهی سفر بهترین لذت را می برید.

تور وان لحظه آخری

از جمله هتل‌های 3 ستاره وان می‌توان به هتل یاقوت وان ، هتل کروان وان ، هتل آکدامار وان ، هتل رویال برک وان و هتل کرنر وان اشاره کرد. شهر وان در ارتفاعات آناتولی شرقی واقع شده و دارای آب و هوای نسبتا سرد و خشک است. از ویژگی‌های این اقلیم اختلاف دمای بسیار زیاد بین فصول مختلف سال است. در سفر به شهر وان در فصل زمستان حتما لباس گرم همراه داشته باشید . وان هتل‌های مختلفی دارد ولی پیشنهادهای کایت برای رزرو هتل در وان برای هتل 3 ستاره، هتل dosco، هتل 4 ستاره، هتل‌های مای سوئیت و هالدی و برای هتل 5 ستاره هتل هیلتون و الیت ورد است. وان، این مقصد توریستی بیش از پیش پذیرای مسافرانی است که می‌خواهند با هزینه‌ای بسیار پایین به خارج از کشور سفر کنند.

بخوانید:  ببینید | لحظه تکان‌دهنده تصادف یک تسلا با دو شهروند؛ خطای هوش مصنوعی!

تور وان یکی از 3 تور خارجی با کمترین قیمت است و اصلی ‌ترین مزیت سفر به وان، قیمت و هزینه بسیار پایین آن محسوب می شود. شهر وان بزرگ ترین شهر شرق ترکیه است که علاوه بر جاذبه های طبیعی بی نظیر دارای مراکز خرید متعدد و طیف وسیعی از برندهای مختلف و معروف است. در تور وان ترکیه، شهری زیبا و توریستی با فاصله یک ساعته از مرز ايران و تركيه با آب و هواي معتدل را مشاهده می کنید. توروان در فصل بهار ؛ تابستان و پاییز مقصد گردشگری جذاب برای ايرانی ها است.

هتل های 4 ستاره تور وان

انشالله به زودی مسیر هوایی برای فرودگاه شهر وان ترکیه برقرار شود تا تور هوایی وان ترکیه برقرار شود . اما اگر شما هم جزو افرادی هستید که تنها در تعطیلات امکان سفر دارید و علاقه ای به هوای نسبتا سرد وان در زمستان ندارید، بهتر است از قبل یکی از هتل‌ های وان را رزرو کنید، چرا که هتل های مناسب و به صرفه سریعا پر می شوند. تور وان فوری نیز یکی از راه های کاهش هزینه های سفر است که نوعی ریسک محسوب می شود.

از آنجایی که آب و هوای شهر وان کوهپایه‌ای است زمستان‌ها و حتی پاییز در این خطه سرد و پربارش است. لذا گردشگران بیشتر روزهای بهاری و یا تابستانی را برای سفر و رزرو هتل وان انتخاب می‌کنند. ناگفته نماند که اگر برای شرکت در فستیوال‌های خرید راهی شهر وان می‌شوید باید از قبل درباره زمان برگزاری آن‌ها اطلاعات کسب کرده و سپس راهی شوید. شما برای رزرو و خرید ارزان و مقرون بصرفه پکیج های مسافرتی وان، باید ابتدا نوع ایرلاین و ساعات پروازی را که بسیار تاثیرگزار در نرخ تورهای این مقصد هستند را در نظر بگیرید. خوشبختانه از چندین شهرهای ایران به سمت وان پرواز غیر مستقیم وجود دارد و این کار شما را راحت تر کرده است.

بخوانید:  4 محصول جدید به لیست فروش سامانه یکپارچه اضافه شد + جدول

تور زمینی وان از ساری

در سفر به وان بازدید از موزه شهر را هم در لیست برنامه های خود قرار دهید. در موزه وان مجموعه ای از اشیا، ظروف و جواهرات قدیمی به نمایش گذاشته شده است. البته از دوره های ما قبل تاریخ و همین طور از زمان عثمانی ها نیز اشیایی به نمایش گذاشته شده است.

  • پروازهای تهران– وان در حال حاضر بسیار محدود هستند و به همین دلیل ترجیح بسیاری از مسافران سفر زمینی است.
  • در صورت شروع سفر از شهر مشهد قطار مشهد – تبریز از شهرهای مختلفی عبور می کند و به ایستگاه تبریز می رسد.
  • ازجمله هتل‌های زنجیره‌ای معروفی که در شهر وان شعبه دارند، می‌توان به هتل الیت ورلد و هتل هیلتون یا همان دابل تری بای هیلتون Double Tree by Hilton اشاره کرد که از هتل‌های لوکس و 5 ستاره وان هستند و خدمات بسیار خوب و البته قیمت بالایی دارند.
  • این دریاچه سه جزیره آختامار، آن دیر و چارپاناق را در خود جای داده است که علاوه بر بکر بودن مناظر خارق‌العاده‌ای نیز دارند.

تور وان قیمت تور لحظه آخری و ارزان وان تا 40 درصد تخفیف اقامت 24

تور اقساطی وان، همانند دیگر تورهای قسطی کایت قابل خریداری است و به این صورت است که باید 20 درصد از هزینه تور را به صورت نقدی بپردازید و مابقی آن را در قسط‌های 4 الی 10 قسطه بپردازید. برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط تورهای قسطی کایت، می‌توانید صفحه تورهای اقساطی را مشاهده فرمایید. دریاچه وان، قلعه وان، کلیسای آختامار (آکدامار)، موزه وان و آبشار مرادیه از مهم ترین جاهای دیدنی وان محسوب تور وان گشت نامه می‌ شوند. جالب است بدانید که وان به گربه‌ هایش هم معروف است و در واقع گربه های وان یکی از جاذبه هایش محسوب می‌ شود.

بخوانید:  عرضه در بورس چه تاثیری بر قیمت خودرو در بازار داشت؟