تولید خودروهای الکتریکی در ایالات متحده در نیمه اول سال 2025

  • خودروهای برقی کیا در گروه هیوندای موتور متاپلانت آمریکا مونتاژ خواهند شد که به طور رسمی در نزدیکی ساوانا، جورجیا شروع به کار کرد.
  • کیا از سال 2009 تاکنون بیش از 3.8 میلیون خودرو در گرجستان مونتاژ کرده است
علاوه بر این، کیا تسریع خوبابتکار خیریه از سال 2019 بیش از 14 میلیون دلار به نیازمندان در سراسر ایالات متحده کمک کرده است. به عنوان بخشی از جشن های آغازین، کیا 600000 دلار کمک مالی را اعلام کرد. به چهار موسسه خیریه شهرستان برایان برای کمک به تامین مسکن، مراقبت های پزشکی، غذا و کمک به دسترسی بیشتر به یادگیری دیجیتال برای خانواده ها و کودکان نیازمند در شهرستان برایان. کیا همچنین اخیراً برای حمایت از تلاش‌های امدادی طوفان ایان به صلیب سرخ آمریکا کمک مالی کرده است.

کیا بخشی پویا از پنجمین خودروساز بزرگ جهان است و یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های خارجی در تاریخ گرجستان را در سال 2006 با ایجاد یک مرکز تولیدی پیشرفته در وست پوینت انجام داد. برای تقریبا 40 درصد از کل فروش کیا در ایالات متحده

پیش از این، این برند بورسیه هایی را برای دانشجویانی که به دنبال رویاهای خود در زمینه آموزش عالی هستند، ایجاد کرده است. به دبیرستان ها اجازه داد تا پس از کاهش بودجه ناشی از بیماری همه گیر، برنامه های فوتبال خود را دوباره برقرار کنند. PPE را در طول همه‌گیری به مراکز پزشکی در سراسر کشور ارائه کرد و به جمعیت بی‌خانمان در سراسر ایالات متحده کمک کرد، علاوه بر این، کیا از سازمان‌های حمایت از حیوانات از جمله سازمان‌هایی که به نجات و حفظ جمعیت لاک‌پشت‌های دریایی در معرض خطر انقراض کمک می‌کنند و سازمان‌هایی که به حیوانات کمک می‌کنند خانه‌های ابدی خود را پناه دهند، حمایت کرده است.

بخوانید:  استخدام صافکار در شرکت پرشیا خودرو در تهران و البرز - «ای استخدام»


منبع: https://www.kianewscenter.com/news/production-of-electric-vehicles-in-the-united-states-in-the-first-half-of-2025/s/2638f387-aec9-488d-bce6-b38b14de80a2کیا اولین کسی بود که کارخانه مونتاژ خودرو را در گرجستان افتتاح کرد و برنامه ما برای تولید خودروهای برقی در ایالات متحده بر اساس موفقیت و رشدی است که با هم ایجاد کرده ایم و تعهد ما را برای تبدیل شدن به یک ارائه دهنده راه حل های حمل و نقل پایدار تقویت می کند. شان یون، رئیس و مدیرعامل کیا آمریکای شمالی و کیا آمریکا. کیا جورجیا همراه با تامین کنندگان ما به ایجاد بیش از 14000 شغل کمک کرده است و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا فرصت های جدیدی را به ایالتی که با افتخار آن را خانه می نامیم، بیاوریم.

HMGMA که پنج ماه پیش اعلام شد، پیش‌بینی می‌شود که طی چند سال آینده بیش از 8100 شغل ایجاد کند، زیرا هدف این گروه ایجاد یک زنجیره تامین پایدار برای باتری‌های EV و سایر قطعات EV در بازار ایالات متحده است.

کیا جورجیا خانه شاسی‌بلندهای تلوراید، سورنتو و اسپورتیج و سدان سایز متوسط ​​K5* است که بیش از 90 درصد از خودروهای مونتاژ شده برای نمایندگی‌ها در سرتاسر آمریکا تولید می‌شوند. را کارخانه وست پوینت بیش از 10 میلیون دلار برای حمایت از جوامع گرجستان از سال 2009 فراهم کرده است، از جمله بیش از 6 میلیون دلار برای حمایت از برنامه های آموزشی مانند کالج THINC و آکادمی شغلی در لاگرانج و SAE “یک جهان در حرکت”.

در جشن آغازین امروز برای گروه هیوندای موتور متاپلنت (HMGMA)، مشخص شد که انتظار می رود تولید در نیمه اول سال 2025 در کارخانه اختصاصی خودروی الکتریکی (EV) و کارخانه باتری آغاز شود.

بخوانید:  جدیدترین قیمت خودروها در مرحله دوم طرح یکپارچه