منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/244192/%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D9%86-B30-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%AF
بسترن B30 یک سدان اقتصادی کلاس C به حساب می آید که به موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این موتور ۱۰۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی آیسین توان را به چرخ های جلوی این سدان چینی می رساند.
سانروف، دو کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، تهویه دستی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و… از جمله امکانات فاو بسترن B30 است.بسترن B30 گروه بهمن با بازگشت خود به خط تولید می تواند رقیب مستقیم تارا اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک باشد.
به گزارش «اخبار خودرو»،به نظر می رسد مشکل تامین قطعه بسترن B30 از کمپانی فاو (FAW) حل شده و بناست تا حدود دو هزار دستگاه از این سدان اقتصادی دوباره در کارخانه بهمن موتور مونتاژ شوند. گفته می شود که این خودرو نسبت به گذشته تغییر خاصی نداشته و صرفاً با استانداردهای ۸۵ گانه جدید تطبیق پیدا کرده است.