
بروزرسانی: 04 خرداد 1404
خدمات پس از فروش ایران خودرو با کاروان اربعین حسینی همراه می شود
در ادامه گزارش این طرح، مدیرعامل امدادخودرو ایران نیز از توسعه و تجهیز ناوگان امدادرسانی و ارایه خدمات خودرویی گسترده در مرزهای منتهی به غرب کشور برای زائران اربعین خبر داد و گفت: این اکیپ های امدادی مشتمل بر امدادسریع، امدادپلاس، موتورسوار، امدادگر بالینی و امدادگر حمل است.
وی افزود: طرح های ویژه خدمات پس از فروش ایران خودرو در راستای انجام وظیفه خدمت رسانی، انجام مسوولیت های اجتماعی و با هدف افزایش رضایت مندی مشتریان اجرایی می شود و\xa0 امیدواریم سطح بالای خدمت رسانی در طرح «با تو تا حرم» نیز بتواند باعث ایجاد خاطره ای خوش از این سفر معنوی و بهبود تصویر ذهنی هموطنان از گروه صنعتی ایران خودرو شود.
دارندگان محصولات ایران خودرو می توانند برای دریافت خدمات یا ارایه نقطه نظرات خود با شماره تلفن مرکز پاسخ گویی هوشمند ایران خودرو ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند\xa0 که در شماره تماس مذکور زیر کلید شماره چهار با هدف تسریع ثبت درخواست های خدمات خودرویی صرفا برای زائران کربلای حسینی در ایام اربعین ایجاد شده است.
سیدعباس میرحسینی گفت: علاوه بر نمایندگی های فعال، کانکس های مجهز امدادی برای ارایه خدمات خودرویی به تمامی خودروها فارغ از نوع و برند آن به صورت شبانه روز در دسترس زائران قرار می گیرد.
همچنین به منظور سهولت در ارایه خدمات اپلیکیشن ایساکو و وبسایت www.۰۹۶۴۴۰.com\xa0 نیز آماده ثبت درخواست هموطنان است.
ایکوپرس
منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn64944143/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B9%DB%8C%D9%86-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C
بابک سلاجقه ادامه داد: به نظر می رسد در سال جاری حجم فزاینده ای از\xa0 سفر با خودرو را در مسیر کربلای معلا شاهد باشیم و با توجه به پیش بینی رشد حدود ۶۶ درصدی زائران نسبت به سال ۹۸، در سال جاری نزدیک به ۳۵ نمایندگی تک شیفت، دو شیفت، شبانه روزی و تعمیرگاه موقت، در کنار بیش از ۱۲۰ اکیپ امدادی برای ارایه خدمات در مسیرهای منتهی به کشور عراق شامل شهرهای مهران، چذابه و سرپل ذهاب (مرز خسروی) مستقر شده اند.
مدیرعامل ایساکو در این باره گفت: طبق برنامه ریزی و نیازسنجی های صورت گرفته، مقدمات اجرای طرح و ارسال قطعات مورد نیاز با پیش بینی حضور پنج میلیون نفر زائر از یک ماه پیش کلید خورد و عملیات اجرایی نیز از روز هفتم شهریور با برپایی چادرهای صحرایی و تکمیل تجهیزات مورد نیاز نمایندگی های مرزی منتهی به کشور عراق آغاز شد.
نویسنده: تیم تحریریه kia motors