–
کلید واژه ها: ایران خودرو – خودرو – ایران – فرسوده – نوسازی خودرو – بازاریابی – در ایران – نوسازی – اختصاص – تبصره – ظرفیت – سیاست – قانون – فروش – مدیر – داده – درصد – دولت
فرآیند نوسازی خودرو های فرسوده در ایران خودرو | مدیر بازاریابی
منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65369263/%D9%81%D8%B1%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF-%D9%86%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%B3%D9%88%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88
مدیر بازاریابی ایران خودرو گفت: با توجه به سیاست های دولت مبتنی بر بند «ف» تبصره هفت قانون بودجه، 10 درصد از ظرفیت های فروش ماهانه ایران خودرو به طرح جایگزینی خودرو های فرسوده اختصاص داده می شود.