فروش 10 میلیونمین خودروی کیا در آمریکا

از زمان ورود کیا به بازار ایالات متحده، این برند از ارائه تنها دو مدل به طیف گسترده ای از وسایل نقلیه در کلاس جهانی که برای برآوردن نیازهای تقریباً هر راننده در جاده طراحی شده اند، رشد کرده است. با شروع EV6 تمام برقی، استراتژی Plan S کیا، این شرکت را به یک رهبر در تحرک پایدار با برنامه‌هایی برای یک خط تولید کاملاً برقی در ایالات متحده تا سال 2040 تبدیل می‌کند.


منبع: https://www.kianewscenter.com/news/kia-sells-10-millionth-vehicle-in-the-united-states/s/d11849ed-2c8e-4118-ad28-42ffe664079a

شان یون، رئیس و مدیر عامل شرکت کیا گفت: «فروش 10 میلیون وسیله نقلیه یک دستاورد مهم است و ما در کیا نه تنها به این افتخار می‌کنیم که تا چه حد پیشرفت کرده‌ایم، بلکه به آنچه که آینده در انتظار ماست، می‌بالیم.» ، کیا آمریکای شمالی و کیا آمریکا. کیا برای تشکر از مشتریان خود به خاطر حمایت‌شان، می‌خواهد با کمک به نیازمندان، به روش‌های معنی‌داری کمک کند. ما امیدواریم که تاثیر مثبت این کمک‌ها برای سال‌های آینده طنین‌انداز شود.»

با ادامه گسترش سریع خود، این ماه کیا آمریکا فروش 10 میلیون خودروی کیا را در ایالات متحده جشن می گیرد از زمان شروع فروش در سال 1993، رشد کیا یکی از بزرگترین داستان های موفقیت صنعت خودرو و نتیجه ارائه کیفیت و طراحی در سطح جهانی است. و فناوری در هر خودروی SUV، سدان اسپرت و برقی مقاوم و توانمندی که این شرکت ارائه می دهد. 10 میلیونمین وسیله نقلیه – یک EV6 تمام الکتریکی Runway Red که توسط Monti Charoenphong در Car Pros Kia Moreno Valley در Moreno Valley، کالیفرنیا خریداری شده است – بر تعهد کیا به رهبری پایدار در حرکت در آینده تأکید می کند.

بخوانید:  فارس من| مطالبه تسریع در ترخیص و تحویل خودروهای وارداتی/ کندی ترخیص به دلیل ضرورت اخذ تایید استاندارد است

کیا یکی از سریع‌ترین تولیدکنندگانی است که به مرز 10 میلیون در آمریکا رسیده است

به عنوان بخشی از ابتکارات خیریه کیا «تسریع به خیر»، کیا با همکاری خانم چاروئن‌فونگ، یادبود 10 میلیونمین فروش کیا را از طریق چندین اقدام از جمله اهدای 10000 دلاری به سازمان‌های غیرانتفاعی از جمله بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود گرامی خواهد داشت. ، انجمن آلزایمر و سگهای خدمات آزادی آمریکا. علاوه بر این، کیا EV6 خانواده‌اش را هدیه می‌دهد و به عنوان بخشی از شراکت‌های اعلام‌شده قبلی این شرکت، دسترسی تکمیلی به رویداد NBA و کیا تالار آینده را فراهم می‌کند.

مالک جدید Monti Charoenphong می‌گوید: «ما سال‌ها است که «خانواده کیا» بوده‌ایم، اما وقتی EV6 را دیدیم، شکی نبود که این خودروی بعدی ما باشد. روزی که تحویل گرفتیم بسیار هیجان‌انگیز بود، اما فهمیدن اینکه ما ۱۰ میلیونمین مشتری کیا در ایالات متحده نیز هستیم باور نکردنی بود و عشق ما به این شرکت و رانندگی الکتریکی را تایید کرد.