پروست گفت: «این جوایز هرسال به ما تعلق گرفته است، اما به این جایگاه قانع نبودیم، قصد داریم هربار یک پله پیشرفت کنیم.» جالب اینجاست این کمپانی موفق به کسب جایگاه دیگری در این بررسیها شده و آن، کسب مقام دوم در رأیگیری انتخاب محبوبترین محصولات حفاظت از خودرو بوده است.
به باور بزرگترین مجلات خودرویی این کشور، لیکومولی بهعنوان محبوبترین روغن موتور برای دهمین سال متوالی انتخاب شده است. اتو زتیونگ (Auto Zeitung)، اتوبیلد (Auto Bild)، اتومتوراونداسپرت (auto motor und sport)، موتورکلاسیک (Motor Klassik)، اتواسترانسفکیک یا حملونقل جادهای (Straßenverkehr)، موتورراد (Motorrad) که مجله تخصصی موتورسیکلتهای بامو به حساب میآید، پیاس (PS)، اسپرتاتو (sport auto)، موتوراسپرت اکتوئل (Motorsport aktuell) و چند نشریه معتبر دیگر از معتبرترین مجلاتی هستند که روی کیوسک روزنامهفروشیهای آلمان قرار میگیرند و هرسال از خوانندگان خود درخواست میکنند محبوبترین خودروسازان و سازندگان قطعات و محصولات جانبی مرتبط با این صنعت را انتخاب کنند.
در ماه مارس این شرکت رکورد بیشترین فروش را طی سال اخیر شکست و موفق به فروش ۶۵ میلیون یورو شد. برای ارنست پروست و تیم او رسیدن به چنین حجم فروشی افتخارآمیز است زیرا این موضوع باعث شده است جایگاه برند آنها در صدر لیست فروش این کشور به اثبات برسد. این موضوع درواقع نشاندهنده آن است که تیم آنها درست و دقیق عمل کردهاند.
پروست تاکید کرد: «بهعنوان تامینکننده طیف کاملی از محصولات شیمیایی خودرو، در جایگاه بالاتری نسبتبه رقبای خود هستیم و همین تکمیل بودن باعث شده است مشتری به ما اعتماد ویژهای برای حفاظت از خودرویش داشته باشد.»
این شرکت که از سال ۱۹۵۷ تا امروز به توسعه محصولات خاص آلمانی پرداخته است، حالا محصولاتش را در ۱۵۰ کشور مختلف ازجمله ایران عرضه میکند و در سال ۲۰۲۲ موفق به ثبت فروش کلی ۶۱۱ میلیون یورو شده بود.