کسب و کار جدید تپسی در حوزه فروش آنلاین لوازم و قطعات یدکی خودرو راه اندازی شد

همچنین، این پلتفرم قرار است بر روی اپلیکیشن رانندگان تپسی قرار بگیرد تا دسترسی به آن برای رانندگان این شرکت، که جمعیتی بیش از 2 میلیون نفر در سرتاسر کشور را تشکیل می دهند، تسهیل شود.

در فاز دوم توسعه تپسی گاراژ، این سرویس در سوپراپلیکیشن تپسی قرار خواهد گرفت و عموم مردم امکان استفاده از خدمات آن را خواهند داشت.

تپسی در جدیدترین اقدام توسعه ای خود، از راه اندازی یک کسب و کار جدید در حوزه فروش آنلاین لوازم جانبی و قطعات یدکی خودرو خبر داد.

– این کسب و کار جدید که تپسی گاراژ نام دارد، از آبان ماه امسال عملیات خود را با فروش لوازم جانبی خودرو به رانندگان تپسی در تهران آغاز و محصولاتی مانند لاستیک، روغن موتور و لنت را با قیمتی پایین تر از بازار به کاربران راننده این شرکت ارائه کرده است.

روابط عمومی تپسی اعلام کرد، این کسب و کار جدید قرار است در دو فاز توسعه پیدا کند.

در فاز اول، خدمات تپسی گاراژ به تدریج در تمام شهرهای فعال این شرکت در سرتاسر کشور در دسترس رانندگان تپسی قرار خواهد گرفت.

در همین راستا، گاراژ به زودی فعالیتش را در شهرهای مشهد و کرج نیز آغاز خواهد کرد.

به گفته روابط عمومی تپسی، ایده اولیه راه اندازی کسب و کار گاراژ، بر اساس استقبال رانندگان تپسی از خدمات باشگاه سفیران این شرکت شکل گرفته است.


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn66716749/%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%BE%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D9%88%D8%B2%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85