
بروزرسانی: 02 خرداد 1404
کیا آمریکا برد میس را به عنوان مدیر، تجربه برند منصوب کرد
میز بیش از 25 سال تجربه ارتباطات و بازاریابی را برای کیا به ارمغان می آورد و اخیراً به عنوان رئیس جهانی استراتژی ارتباطات و بینش برای شرکت خودروسازی نیسان خدمت کرده است. پیش از این، میز به عنوان رئیس جهانی ادغام در Burson-Marsteller و مدیر کل دیجیتال برای Edelman خدمت می کرد. او همچنین در WCG و Fleishman-Hillard سمت هایی داشته است.
کیا آمریکا امروز از استخدام برد میس به عنوان کارگردان، تجربه برند خبر داد. در این نقش، میز تمام جنبه های روابط عمومی و ارتباطات خارجی از جمله رویدادها، تجربیات، نمایشگاه های خودرو و مشارکت های استراتژیک را رهبری خواهد کرد. انتصاب میس بلافاصله انجام می شود و او مستقیماً به راسل واگر، معاون بازاریابی، کیا آمریکا گزارش می دهد.
شان یون، رئیس و مدیرعامل کیا گفت: «کیا بر تبدیل شدن به یک رهبر در تحرک پایدار متمرکز است و تجربه و بینش های مبتنی بر داده های میز، ارتباطات و تلاش های بازاریابی ما را شکل می دهد، زیرا ما به شتاب فعلی مان ادامه می دهیم و به دستیابی به سهم بازار ایالات متحده ادامه می دهیم.» آمریکای شمالی و کیا آمریکا.
منبع: https://www.kianewscenter.com/news/kia-america-appoints-brad-mays-as-director--brand-experience/s/b6f53a95-548e-4cae-bdbd-862f67fe3d99
نویسنده: تیم تحریریه kia motors