کیا در حال رشد سریع دستخوش یک دگرگونی کامل شده است تا خود را به نمادی از نوآوری، چالش و پایداری تبدیل کند.
- بر اساس استراتژی بلندپروازانه Plan S، کیا قصد دارد تا سال 2027 حدود 25 میلیارد دلار برای عرضه 15 خودروی برقی در سراسر جهان سرمایه گذاری کند، از جمله EV9 کاملا جدید.[i] SUV سه ردیفه که اواخر امسال وارد بازار می شود
- کیا آمریکا 30 سالگی خود را جشن گرفتهفتم در سال 2022 فعالیت خود را آغاز کرد و بهترین خرده فروشی سالانه را در تاریخ شرکت ارائه داد
- تایم توضیح میدهد که چگونه کیا آمریکا در میان جاهطلبیهای بلندمدت خود در زمینه برقیسازی شهرت خود را برای خودروهای ارزان قیمت از دست داد.
امروز، کیا وارد فهرست انحصاری TIME100 پرنفوذترین شرکتها شد و شرکتهایی را که تأثیر خارقالعادهای در سراسر جهان داشتند، برجسته کرد.
اعتماد به برند کیا با قدرت محصولات برنده جوایز مانند EV6 که اخیراً برنده جایزه خودروی سال آمریکای شمالی در سال 2023 و خودروی سال عملکرد جهانی 2023 شده است، همچنان افزایش می یابد. کیا قصد دارد تا سال 2027 یک سری خودروهای برقی متشکل از 15 مدل در سراسر جهان بسازد، از جمله پرچمدار EV9 SUV که اخیراً معرفی شد. کیا به پیادهسازی فناوریهای جدید و برنامهریزی برای اعمال ویژگیهای اتصال برای همه مدلهای جدید عرضهشده پس از سال ۲۰۲۵ ادامه میدهد و به مشتریان این امکان را میدهد تا بهروزرسانی کنند و از طریق بهروزرسانیهای OTA (OTA) به بهبود تجربه مالکیت خودرو کمک کنند.
سئونگ کیو (شان) یون، رئیس و مدیرعامل کیا آمریکای شمالی و کیا آمریکا گفت: «در کیا، ما معتقدیم که جنبش الهامبخش ایدهها است، و مفتخریم که در فهرست 100 شرکت تأثیرگذار سال 2023 در TIME گنجانده شدهایم. “هدف برند کیا ارائه محصولات جدید و خدمات معنیدار است که الهامبخش مشتریان باشد و زمان را برای فعالیتهایی که بیشتر از آنها لذت میبرند آزاد کند، و ما به تلاشهای خود برای ایجاد یک مدل کسبوکار نوآورانه و مشتری محور ادامه خواهیم داد.”
لیست کامل را در اینجا ببینید: time.com/100companies
[i] انتظار می رود اواخر سال 2023. موجودی محدود باشد.
منبع: https://www.kianewscenter.com/news/kia-america-is-only-automotive-company-in-the-us-named-to-the-2023-time100-list-of-most-influential-/s/4e74ab70-9906-4cf3-94a9-cbc346bdb797
برای جمعآوری فهرست، تایم نامزدهای مختلف را در بخشها درخواست کرد و از شبکه جهانی مشارکتکنندگان و خبرنگاران و همچنین کارشناسان خارجی نظرسنجی کرد. سپس ویراستاران TIME هر کدام را بر اساس عوامل کلیدی، از جمله تأثیر، نوآوری، جاه طلبی و موفقیت ارزیابی کردند. نتیجه یک گروه متنوع از 100 کسب و کار است که به ترسیم یک مسیر اساسی رو به جلو کمک می کند.
کیا با محبوبیت خودروهای برقی و ارائه راهحلهای جابهجایی پایدار، از جمله وسایل نقلیه هدفمند، و ترویج تولید پایدارتر از طریق استفاده از مواد قابل بازیافت و انرژی پاک به عنوان عضوی از RE100 گروه آب و هوا، بر تبدیل شدن به یک رهبر در تحرک متمرکز شده است.