کیا آمریکا جادوی قطب شمال را برای بیماران بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود به ارمغان می آورد.

راسل واگر، معاون بازاریابی کیا آمریکا، گفت: «کمک به نیازمندان در قلب برند کیا قرار دارد و ما مفتخریم که از سنت جود با «فصل بازگشت» خود حمایت می کنیم. ما امیدواریم که بتوانیم با عزت، شجاعت و لطف به خانواده هایی که با سخت ترین شرایط روبرو هستند، شادی تعطیلات را فراهم کنیم. کیا مفتخر است که بخش کوچکی از تأثیر سنت جود بر بسیاری از افراد است.

محور اصلی کمپین یک پخش : 60 ثانیه ای با عنوان “تعطیلات جویرایدبرای تبلیغات، کیا یک مجموعه سفارشی 50 در 100 فوتی ساخت که شامل 296 صفحه نمایش LED خمیده اطراف یک کیا EV6 تمام الکتریکی نصب شده بر روی سیستمی از کمپرسورهای هیدرولیک بود.

  • بیماران و خانواده های سنت جود بدون خروج از بیمارستان از طریق یک دیوار دیجیتال 180 درجه در لابی بیمارستان و پخش تلویزیون در اتاق به قطب شمال سفر می کنند.
  • کیا به ازای هر خودروی جدیدی که در این فصل تعطیلات خریداری می‌شود، در «فصل بازپرداخت» کیا کمک مالی خواهد کرد. این شرکت حداقل 1 میلیون دلار خواهد داد[i] به بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود برای کمک به تحقیقات و درمان سرطان
آگهی بازرگانی با آدالین بیمار سنت جود آغاز می شود که با خیال راحت در صندلی عقب EV6 نشسته است، که از طریق تونلی از طاق های ستاره ای شکل قرمز و سبز ایجاد شده توسط صفحه های منحنی “سفر” می کند. صفحه‌های LED به آرامی تغییر می‌کنند تا آسمان شب پر از ستاره را به تصویر بکشند، زیرا یک پیام خوش آمدگویی شخصی با نام بیمار ظاهر می‌شود. همانطور که EV6 به آرامی بلند می شود و برای شبیه سازی تجربه رانندگی پایین می آید، منظره مجازی جنگلی پر از درختان کاج با شکوه پوشیده از برف، یک گوزن شمالی در حال تاخت، یک عقاب سر به فلک کشیده و یک ناروال را نشان می دهد که در آسمان حرکت می کند. هیجان و لذت حمل و نقل به این سرزمین عجایب زمستانی اسرارآمیز بر چهره آدالین می درخشد که EV6 از بالای پشت بام های قطب شمال بالا می رود.

بخوانید:  دریافت مالیات با طرح جدید

کیا آمریکا با خلاقیتی که ریشه در هدف داشت، در این فصل تعطیلات به برخی از بیماران سنت جود با بردن آنها به سفری پر از نور به قطب شمال کمک کرد تا لبخند بر لبان آنها بنشیند. ریچارد سی. شادیاک جونیور، رئیس و مدیر عامل شرکت ALSAC، سازمان جمع آوری کمک های مالی و آگاهی برای بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود. ما از همکاری خود با کیا و شبکه نمایندگی‌های آن تشکر می‌کنیم، زیرا حمایت‌هایشان به اطمینان حاصل می‌کند که هیچ خانواده‌ای از سنت جود صورت‌حسابی برای درمان، مسافرت، مسکن یا غذا دریافت نمی‌کند تا بتوانند روی کمک به زندگی فرزندشان تمرکز کنند. ”

برای تسریع پیشرفت در سطح جهانی و کمک به کودکان در همه جا، از بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود حمایت کنید® با اهدا در stjude.org.

این کمپین علاوه بر پخش ویدئو و اهدای پولی، شامل :30،:15،:06 کاهش “Holiday Joyride” برای استفاده در سیستم عامل های دیجیتال است. این کمپین همچنین دارای برنامه های افزودنی رادیویی، OOH، چاپی، نقطه فروش و رسانه های اجتماعی خواهد بود.

در ماه نوامبر، کیا آمریکا اعلام کرد که این برند حداقل 1000000 دلار به بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود اهدا خواهد کرد. این کمک مالی نشان دهنده سومین اقدام این برند در اهدای این برند به بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود در سال جاری به عنوان بخشی از ابتکار خیریه کیا “Accelerate the Good” است که از سال 2019 بیش از 14 میلیون دلار به اهداف مختلف کمک کرده است. پیش از این، امسال، کیا به این بیمارستان کمک کرده است. سنت جود به عنوان بخشی از 10 میلیونمین خودروی کیا فروخته شده در ایالات متحده، و دوباره به عنوان بخشی از اعلام پیشگامانه برای یک کارخانه مونتاژ جدید در ایالت جورجیا.

بخوانید:  مخالفت یک نماینده مجلس با قانونی شدن عرضه خودرو در بازار بورس

[i] کیا به ازای هر خودروی جدید کیا که در نمایندگی‌های مجاز کیا خریداری یا اجاره می‌شود و به مشتریان خرده‌فروش تحویل می‌شود، 8 دلار از تاریخ 11 نوامبر 2022 تا 31 دسامبر 2022 اهدا می‌کند – با حداقل تضمین شده کمک مالی 1,000,000 دلاری در مجموع – به St. بیمارستان تحقیقاتی کودکان جود. برای اطلاعات بیشتر لطفا کلیک کنید اینجا.


منبع: https://www.kianewscenter.com/news/kia-america-brings-the-magic-of-the-north-pole-to-patients-at-st.-jude-children-s-research-hospital/s/a12064d8-ad57-4606-ba92-8bad7b2f432a

کیا آمریکا با گسترش همکاری با بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود در تلاش برای آوردن شادی و جادوی فصل تعطیلات به طور مستقیم به بیماران و خانواده های سنت جود. ایجاد شده توسط David&Goliath (D&G)، آژانس خلاق رکورد کیا، “فصل پس دادن” کمپین به کودکان سنت جود و والدین آنها هدیه می دهد یک سفر مجازی به قطب شمال بدون نیاز به ترک راحتی و ایمنی پردیس سنت جود. برای اولین بار در تاریخ بیمارستان، این برنامه تلویزیونی در محل در سنت جود در ممفیس، تنسی فیلمبرداری شد. این ویدیو علاوه بر پخش از تلویزیون، در شبکه تلویزیونی داخلی سنت جود نیز در دسترس خواهد بود.