در نقطه پخش :30افسانه های درایو“، توسعه یافته توسط آژانس خلاق کیا، David&Goliath، این خلاقیت با مجموعهای از حلقهها از مجموعهای از خانهها و خیابانهای مختلف آغاز میشود. «برندگان بازی اسب با چشمان بسته»، «غواصی بر سر روزنامه دیروز» و «پرتاب های آزاد از شکاف بتن» تنها برخی از جملاتی هستند که به طور الهامآمیز بر صحنههایی از رقصندههای رقص در هر سنی و طرفدارانی که از خیابانهایشان شلیک میکنند، صدا میشوند. . این نقطه با شعار “اینجا به افسانه های درایو راه است” بسته می شود، زیرا ما می بینیم که یک پدر جوان و دو فرزندش بهترین عکس های خود را می گیرند.
MobilizeGreen متعهد به ایجاد تغییر است تا جوانان رنگین پوست بتوانند چالش های پیش روی جوامع خود را حل کنند و سیاره ای عادلانه تر و عادلانه برای همه ایجاد کنند. به منظور رسیدگی به “شکاف رهبری تنوع” در سبز، MobilizeGreen ماموریت دارد تا به توسعه جوانان رنگین پوست به رهبران محیط زیست و بخش سبز آینده کمک کند. MobilizeGreen با حذف موانع و فراهم کردن دسترسی به فرصتهای شغلی، متخصصان نوظهور را به تجربه کاری عملی، آموزش مهارتهای نرم و توسعه حرفهای مورد نیاز برای راهاندازی موفقیتآمیز حرفهشان متصل میکند. از طریق این استراتژی، ما بر این باوریم که جوانان و جوامع رنگین پوست که کمتر از آنها نمایندگی می کنند، برای مقابله با تغییرات آب و هوا و سایر مسائل زیست محیطی مجهز خواهند شد و آینده ای پایدار را برای جوامع خود ترویج می کنند.
منبع: https://www.kianewscenter.com/news/kia-america-drops-latest-digital-collectible-as-part-of–legends-of-the-driveway–campaign-for-the-n/s/48859ad1-597f-45de-9d37-d81a21ce41a7
درباره Sweet
اگر میخواهیم سیارهای عادلانهتر و عادلانهتر ایجاد کنیم، جوانان رنگینپوست باید پشت میز باشند و تلاشها را برای حل چالشهای زیستمحیطی در جوامع خود رهبری کنند. این با فرصت های شغلی اولیه شروع می شود، مانند مواردی که از طریق The Virtual Intern در دسترس است. لیا آلن، رئیس و مدیر عامل MobilizeGreen، گفت: ما از کیا به خاطر حمایت از دانشآموزانمان در آغاز راه خود به سمت رهبری سپاسگزاریم.
با استفاده از پلت فرم Sweet، کلکسیونرها می توانند شروع به ضرب کردن کنند.افسانه های درایو” راه افتادن 29 نوامبر، برای هر مجموعه 49.99 دلار. علاوه بر کلکسیون، هر توکن به عنوان یک ورودی قرعه کشی دو برابر می شود تا شانس بردن یک سفر آخر هفته یک بار در زندگی به بازی ستاره های NBA 2023 را داشته باشید.[1]. این مجموعه دارای ترکیبی از بیش از نیم دوجین ویژگی در هر یک از 2023 کلکسیونی است که به عنوان تصویری سه بعدی از یک خانه، راهرو و حلقه مناسب برای نمایش به عنوان یک بنر رسانه های اجتماعی طراحی شده است.
در کمپین خلاقانه، کیا به مکانی می پردازد که بسیاری از طرفداران و بازیکنان بسکتبال ابتدا عاشق این بازی می شوند: راهرو. مهم نیست که چه کسی هستید، اهل کجا هستید یا چند ساله هستید، بسکتبال بازی در خیابانها، حیاط مدرسه یا پارکها لحظاتی برای ایجاد شخصیت و مهارت است که بسیاری میتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و اینجاست که ما میتوانیم Kia Telluride را نیز پیدا کنیم. X-Pro و وضعیت عملکرد افسانه ای آن.
این مجموعه جدید از کیا آمریکا بر روی بلاک چین Polygon خنثی ساخته شده و در بازار Sweet به فروش می رسد. کلکسیونهای Legends of the Driveway همگی در کیف پول Sweet خریدار قرار میگیرند و هر زمان که یک مجموعه در بازار ثانویه دوباره فروخته شود، 90 درصد اضافی از قیمت خرید به نفع سازمان غیرانتفاعی MobilizeGreen خواهد بود.
این اولین تلاش کیا در حوزه وب 3 و کلکسیون های دیجیتالی نیست. در ماه فوریه کیا راه اندازی شد مجموعه سگ روبو در پلتفرم Sweet، که «سگ رباتیک» را از مکان تبلیغاتی Big Game کیا بهعنوان مجموعهای دیجیتالی به نمایش میگذارد و درآمد حاصل از آن به بنیاد Petfinder اختصاص مییابد تا به حیوانات کمک کند تا خانههایی برای همیشه پیدا کنند. و در ماه جولای، کیا آمریکا یک کمپین تبلیغاتی برای کیا سول 2023 راهاندازی کرد که شامل یک نقطه 30 ثانیهای با کد QR بود که توسط فناوری NFT Sweet ارائه میشد و بینندگان را قادر میسازد تا یک کیا سول NFT منحصربهفرد را اسکن کرده و ادعا کنند. هر بینندهای که کد QR تلویزیونی را اسکن میکرد، این شانس را داشت که یک کد کمیاب را بکشد DASK NFT با برند کیا.
- مجموعه Legends of the Driveway NFT برای جمع آوری سرمایه برای MobilizeGreen در Giving Tuesday ایجاد شد.
- جدیدترین مجموعه NFT کیا آمریکا دارای آثار هنری با الهام از کمپین تبلیغاتی Legends of the Driveway و فرصتی برای برنده شدن در سفر به بازی All-Star NBA است.
تام میزون، بنیانگذار و مدیر عامل Sweet، گفت: «این سومین نسخه تمایل کیا به ادامه ساخت در وب 3، افزایش تعامل کمپین و ایجاد مخاطبان جدید و در عین حال کمک به امور خیریه را نشان می دهد. با هر مجموعه NFT، کیا آمریکا از نقاط قوت و مشارکت خود همراه با کمپین های بازاریابی به خوبی اجرا شده برای هدایت به سمت پذیرش انبوه مجموعه های دیجیتال استفاده می کند.
کیا آمریکا به نفوذ خود در این زمینه ادامه می دهد وب 3، که مفاهیمی مانند تمرکززدایی، فناوریهای بلاک چین و اقتصاد مبتنی بر توکن را در خود جای داده است. “مجموعه NFT Legends of the Driveway در پرتو «Giving Tuesday» در 29 نوامبر. این پروژه برای کمک به جذب سرمایه برای MobilizeGreen طراحی شده است. یک سازمان غیرانتفاعی ملی که از سال 2014 بیش از 2500 جوان رنگین پوست را در دوره های کارآموزی مسیر شغلی مبتنی بر STEM و «سبز» پولی با همکاری شرکای آژانس دولتی درگیر کرده است.
Sweet مستقر در نیویورک یک پلتفرم و بازار بسیار انعطافپذیر و غیرقابل تعویض توکن (NFT) است که توسط سازندگان برتر، ورزشها، سرگرمیها و مارکهای مصرفکننده در سراسر جهان استفاده میشود. Sweet برنامههای NFT همهجانبهای را ارائه میکند که درآمد، مشارکت مصرفکننده، و تجربههای بازیسازی شده را به دست میآورند و به جمعآورندگان NFT پیشرفته و مبتدی به روشهایی که قبلاً ممکن نبوده است، میرسند. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به https://sweet.io/.
درباره MobilizeGreen
راسل واگر، معاون بازاریابی کیا آمریکا، گفت: «بازیهای بسکتبال پیکاپ، چه در یک پارک محلی، چه در حیاط مدرسه یا در خیابان همسایهها، جایی است که بسیاری از اسطورههای طرفدار بسکتبال شروع به کار کردند. کیا میخواست از این بازیکنان بسیار بااستعداد تجلیل کند، زیرا آنها الهام بخش بسیاری از جوانانی هستند که رویای پیدا کردن مسیر خود را به سوی حرفهایها دارند.»