کیا آمریکا در نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک 2022 افتخارات بازاریابی متعددی را کسب کرد

«داشتن دو مورد از بلندپروازانه‌ترین ابتکارات بازاریابی کیا که توسط EDO و MediaPost به عنوان بهترین‌ها در کلاس شناخته شده‌اند، دلیل دیگری بر رشد و بلوغ برند کیا در ایالات متحده است و ما را برای بازاریابی آینده الهام می‌بخشد تا مسیر را به سمت چالش‌برانگیز کردن قراردادها و پیشبرد مرزها ادامه دهیم. راسل واگر، معاون بازاریابی کیا آمریکا گفت. با راه‌اندازی «جنبش که الهام‌بخش» و معرفی EV6 تمام الکتریکی، کیا به خوبی در راه رسیدن به جایگاه رهبری در تحرک پایدار است.»


منبع: https://www.kianewscenter.com/news/kia-america-wins-multiple-marketing-honors-during-2022-new-york-international-auto-show/s/9d11b23a-1d23-4d7c-b9dc-5a3dd2a81300علاوه بر این، ژورنال تجاری بازاریابی، MediaPost، کیا را “تصرف میدان تایمز” برای کیا EV6 تمام الکتریکی “بهترین اجرا یا کمپین تعاملی” نامید. با کمک شرکای آژانس از جمله David&Goliath، Gail & Rice، Innocean و Zeno Group، کیا مکان نمادین شهر نیویورک را برای اولین حضور حضوری EV6 در ایالات متحده در اختیار گرفت.

دو مورد از ابتکارات بازاریابی کیا آمریکا در سال 2021 این هفته با جوایز برتر در ارتباطات بازاریابی خودرو شناخته شدند.

  • کمپین‌های پخش «جنبشی که الهام‌بخش» برای کارناوال MPV، EV6، K5 و Telluride کیا است، اولین جایزه تبلیغات تلویزیونی خودرو EDO را برای «بهترین کمپین خودروی غیر لوکس» دریافت کرد.
  • معرفی کیا EV6 تمام الکتریکی در میدان تایمز که توسط MediaPost به عنوان “بهترین اجرا یا کمپین تعاملی” شناخته شد.
کمپین پخش «جنبش که الهام‌بخش» کیا، جزء کلیدی هویت برند جدید این خودروساز در ایالات متحده است، توسط EDO، یک شرکت اندازه‌گیری داده که اثربخشی تبلیغات پخش و متعاقب آن تعامل مصرف‌کننده را به صورت آنلاین ارزیابی می‌کند، به عنوان بهترین کمپین خودرو غیر لوکس در سال 2021 معرفی شد. به عنوان دریافت کننده اولین جوایز تبلیغات تلویزیونی خودرو توسط EDO، کیانقاط پخش برای مدل های Carnival MPV، EV6، K5 و Telluride بود برای ایجاد تعامل مصرف کننده با نام تجاری آنلاین شناخته شده است.

بخوانید:  معافیت تک خودرویی ها از «مالیات سوداگری» به شرط مالکیت یک ساله