کیا آمریکا قدرت سکوت را در کمپین جدیدی برای قدرتمندترین کیا تاریخ – EV6 GT منتشر کرد

راسل واگر، معاون بازاریابی کیا آمریکا، گفت: «کیا EV6 GT استاندارد جدیدی را برای عملکرد، به‌ویژه در میان خودروهای الکتریکی تعیین کرده است». روزگار موتورهای پر سر و صدا و شتاب پر سر و صدا گذشته است. EV6 GT تمام الکتریکی نشان می‌دهد که برای نشان دادن قدرت خود مجبور نیستید خودتان را اعلام کنید. در این دوره جدید برقی‌سازی، EV6 GT این اطمینان را دارد که بی‌صدا باشد، بدون اینکه هیچ حق و حقوقی را از دست بدهد.»

EV6 GT با پیشرانه دو موتوره e-AWD که نیرو را به هر چهار چرخ می فرستد، آستانه عملکرد را برای خط تولید قدرتمند EV6 بالا می برد. یک بسته باتری نیکل-کبالت-منگنز (80/10/10) با انرژی 77.4 کیلووات ساعتی، یک موتور 160 کیلوواتی نصب شده در جلو، همراه با یک موتور 270 کیلوواتی نصب شده در پشت، برای تولید توان خروجی ترکیبی 430 کیلووات (576 اسب بخار) خدمت می‌کند. ) و 545 پوند فوت. از گشتاور EV6 GT می تواند شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت را در 3.4 ثانیه به حداکثر سرعت 161 مایل در ساعت برساند. در تست مستقل انجام شده توسط شخص ثالث تست AMCI، EV6 GT از یک فراری روما 2021 و لامبورگینی هوراکان اوو اسپایدر RWD مدل 2021 شتاب بیشتری گرفت.2.

رابرت کاسیاس، مدیر خلاق اجرایی دیوید گولیات، گفت: “ما مفتخریم که این کمپین ویژه را با همکاری کیا و راننده ماشین مسابقه حرفه ای کریس مارتین راه اندازی کنیم.” ما به عنوان الهام‌بخشی برای جامعه ناشنوایان و اتومبیل‌های مسابقه‌ای، می‌خواستیم یک منظره صوتی منحصربه‌فرد ایجاد کنیم که بیننده احساس کند سکوت چقدر می‌تواند قدرتمند باشد.»

بخوانید:  استخدام مسئول ارتباط با مشتری در شرکت ایرانیان صنعت خودرو ورنا از تهران - «ای استخدام»

علاوه بر محل پخش، این کمپین شامل مجموعه‌ای از ویدئوها به نام «کوتاه‌های زبان اشاره» است.. اینها پیام کمپین را در کوتاه ترین راه ممکن دریافت می کنند و فقط در رسانه های اجتماعی راه اندازی می شوند. در پلتفرم‌های معمولی صدا مانند TikTok، مجموعه ویدیویی از قدرت سکوت برای بیان بیانیه‌ای بلندتر استفاده می‌کند. سایر عناصر کمپین عبارتند از: کاهش :15 و :06 برای اجزای چاپ دیجیتال پولی و علاقه مندان در مجله MotorTrend که در 18 نوامبر راه اندازی می شود.هفتمو مجله Car and Driver در 29 نوامبر راه اندازی می شودهفتم.


منبع: http://www.kianewscenter.com/news/kia-america-unleashes-power-of-silence-in-new-campaign-for-most-powerful-kia-ever—the-ev6-gt/s/76599a36-fe5c-44bb-bc3a-b56b914ef8d1

ویژگی های کمپین کریس مارتین، راننده حرفه ای ماشین مسابقه ای کم شنوایی

  • قدرتمندترین خودروی تولیدی کیا تا به حال ثابت می کند که بی صدا نیز می تواند قدرتمند باشد
  • کیا EV6 GT تمام الکتریکی 576 اسب بخاری می تواند در 3.4 ثانیه از 0 تا 60 مایل در ساعت شتاب بگیرد و حداکثر سرعت آن 161 مایل در ساعت است.1

نقطه : 30 ثانیه ای با عنوان “سکوت قدرتمند است،” کریس مارتین راننده حرفه ای، یک راننده باتجربه نسکار و لمانز و شش بار قهرمان کارت ملی، که دارای اختلال شنوایی است، به نمایش گذاشته می شود. مارتین به عنوان یک مدافع، سخنران انگیزشی و الهام بخش برای جامعه ناشنوایان، نمونه کامل کسی است که از شانس ها سرپیچی کرده است. این نقطه با مارتین پشت فرمان کیا EV6 GT تمام الکتریکی باز می‌شود که در یک مسیر حرفه‌ای مسابقه می‌دهد، پیچ‌ها را می‌پیچد، از مسیرهای مستقیم شتاب می‌گیرد و حتی دریفت می‌کند. در بین این سکانس‌ها، ما مارتین را به تنهایی می‌بینیم که به دوربین نگاه می‌کند و از زبان اشاره استفاده می‌کند تا بگوید: «من نیازی به سر و صدا ندارم تا بگویم چیزی سریع است» و «می‌توانم شتاب صفر تا ۶۰ مایل در ساعت را در ۳.۴ ثانیه حس کنم». این نقطه با امضای مارتین بسته می‌شود: «از بدو تولد ناشنوا بودم. این یک چیز به من یاد داد…» که منجر به شعار آن نقطه «سکوت قدرتمند است».

بخوانید:  قیمت خودرو امروز 29 آبان 1401/ چه کسانی در بازار خودرو می خرند؟
کیا آمریکا اخیراً یک کمپین خلاقانه کاملاً جدید را برای قدرتمندترین وسیله نقلیه تاریخ شرکت، یعنی کیا EV6 GT تمام الکتریکی 576 اسب بخاری معرفی کرده است. خودروهای پرفورمنس گذشته باید شنیده می‌شد تا باورشان شود، و کمپین‌هایی که این خودروها را تبلیغ می‌کردند اغلب دارای موتورهای دورگرد و سیستم‌های اگزوز تنظیم‌شده بودند. اما این کمپین جدید که توسط David&Goliath، آژانس خلاق کیا توسعه یافته است، پیام جدید EV6 GT را با صدای بلند و واضح منتقل می کند – سکوت می تواند قدرتمند باشد.