در سال 2021، دو سورنتو PHEV مدل 2022 در کلاس X-Cross با رتبه های دوم و سوم جایگاه های سکو را به دست آوردند. سال قبل، یک تلوراید 2020 به سختی مقام اول را در کلاس X-Cross از دست داد. تیم امسال را در RebelleRally.com از 6 تا 15 اکتبر دنبال کنید.
کیا با اسپورتیج ایکس پرو اصلاح شده 2023 به رالی Rebelle رفت
منبع: https://www.kianewscenter.com/news/kia-headed-to-rebelle-rally-with-modified-2023-sportage-x-pro/s/19c72fe6-78fe-4723-a283-95780e2d3ce9
استیو سنتر، مدیر ارشد اجرایی و EVP کیا آمریکا، گفت: «طولانیترین پلاک دویدن کیا دارای گذشتهای تاریخی از مسابقات بیابانی آفرود با نتایج چشمگیر در رالی پاریس-داکار و مسابقه باجا 1000 است. جدیدترین نسخه اسپورتیج که در آن زمان یک رقیب بینظیر آفرود بود، با ظرافت و ظرافت در مسابقه طاقتفرسا Rebelle Rally، بهویژه با چنین تیم سرسختی در راس، بر میراث خود بنا خواهد شد.»
برای کمک به موفقیت بیشتر تیم در مسیر، کیا با ترزا کنترراس و سارا موروسان، تیم خواهر قدرتمند و صاحبان محصولات آفرود LGE-CTS Motorsports و Baja Forged همکاری کرد تا اسپورتیج X-Pro 2023 را معرفی کند. برای رالی اسپورتیج با پوششی الهام گرفته از شعار جدید کیا، «حرکت الهامبخش»، سپرهای جلو و عقب سفارشی باجا فورج شده با نقاط بکسل و قفسه سقف سفارشی را پوشیده است. صفحات اسکید در جلو، عقب و زیر بدنه به محافظت از زیر شکم اسپورتیج کمک می کنند، در حالی که چرخ های 17 اینچی راینو در تایرهای BFGoodrich® All-Terrain T/A K02 پیچیده شده اند که توسط میشلین حمایت می شود.
- کیا آمریکا برای سومین سال متوالی به چالش ناوبری آفرود تمام زنانه بازمی گردد.
- ورنا می و تانا وایت، هم تیمی های بازگشته، مصمم شدند عملکرد فوق العاده خود را نسبت به سال گذشته پشت سر بگذارند
- اسپورتیج X-Pro 2023 که توسط LGE-CTS Motorsports تجهیز شده است در کلاس X-Cross رقابت خواهد کرد.
این روش اسپورتیج X-Pro را که از قبل توانمند است، تقویت میکند که از یک موتور 187 اسب بخاری 2.5 لیتری I-4 همراه با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک استفاده میکند. X-Pro که برای ماجراجوییهای خارج از دروازه ساخته شده است، بهصورت استاندارد با سیستم Active AWD و حالتهای رانندگی چند زمینی با نرمال، اسپرت، هوشمند و برفی عرضه میشود.
کیا آمریکا برای سومین سال متوالی به مسابقات رالی نمادین Rebelle می رود، این بار با اسپورتیج X-Pro مدل 2023 که برای کنترل توپوگرافی خشن که چالش ناوبری 1500 مایلی را تشکیل می دهد، اصلاح شده است. همتیمیهای Verena Mei (راننده) و Tana White (ناوبر) امسال برای رستگاری در کلاس X-Cross پس از کسب مقام دوم در Sorento PHEV سال گذشته بازگشتند.