مدل تاکسی نیرو پلاس – برای کره ای اپراتورهای تاکسی
کیا یکی از اولین متحرکان بازار جهانی PBV است و قصد دارد تا سال 2030 به یک رهبر بازار تبدیل شود. برای این منظور، این شرکت در حال توسعه یک پلت فرم اختصاصی است که PBV ها با اشکال و اندازه های مختلف می توانند بر روی آن قرار گیرند و نیازهای در حال تکامل مشتری را برآورده کنند و روندهای بازار
کیا قصد دارد به تدریج تجارت PBV خود را با نیرو پلاس در سراسر جهان گسترش دهد و بازارها و جزئیات بیشتر راه اندازی به زودی اعلام خواهد شد.
نسخه عمومی و غیر تاکسی نیرو پلاس در نیمه دوم سال در بازارهای منتخب خارج از کشور عرضه خواهد شد. علاوه بر نسخه خودروی الکتریکی باتری (BEV)، نیرو پلاس به عنوان خودروهای برقی پلاگین هیبریدی (PHEV) و هیبریدی (HEV) در این بازارها در دسترس خواهد بود که منعکس کننده ویژگی های خاص کشور و نیازهای متنوع مشتریان است.
Sangdae Kim، رئیس بخش تجاری کیا eLCV، اظهار داشت: «کیا در حال تغییر استراتژی تجاری خود برای تمرکز بر محبوبیت خودروهای برقی و معرفی محصولات جدید حرکتی است که متناسب با نیازهای کاربران در بازارهای سراسر جهان است. Niro Plus اولین قدم ما به دنیای PBV است، بازاری که پتانسیل زیادی برای توسعه آینده دارد.
نمایشگر یکپارچه All-in-One برای مدل تاکسی، با از بین بردن نیاز به چندین دستگاه و صفحه نمایش، راحتی و ایمنی راننده را تا حد زیادی بهبود می بخشد. این صفحه نمایش شامل تمام اطلاعات مربوط به رانندگان تاکسی برای انجام یکپارچه کار خود، از جمله ناوبری، تاکسی متر اپلیکیشن، تاخوگراف دیجیتال و تشخیص صدا خواهد بود. این سیستم همچنین شامل دادههای مربوط به نقاط مورد علاقه و مکانهای ایستگاههای شارژ EV در مجاورت خواهد بود. کیا قصد دارد با کسبوکارهای محلی و ملی برای ارائه بهروزرسانیها و خدمات خارج از هوا (OTA) شریک شود.
کیا امروز از نیرو پلاس، اولین خودروی هدفمند خود (PBV) رونمایی کرد. کیا بهعنوان یک ارائهدهنده راهحلهای جابجایی پایدار، در حال بررسی راههای متنوعی برای کمک به مردم و کسبوکارها است که فراتر از خودروهای سنتی حرکت کنند، و این شرکت انتظار دارد مدلهای PBV آن بخش مهمی از تحرک آینده باشد.
نیرو پلاس – اولین PBV کیا مناسب برای کسب و کار و تفریح
کیا اولین مدل PBV اختصاصی خود را در سال 2025 عرضه خواهد کرد و انتظار می رود تا آن زمان بازار جهانی PBV به بلوغ برسد. اولین PBV اختصاصی این برند از نظر اندازه مشابه خودروهای سایز متوسط خواهد بود و مقیاس پذیری ذاتی دارد.
تقاضا برای خدمات تحویل و تدارکات به دنبال شتاب در تجارت الکترونیک در طول همه گیری کووید-19 به طور قابل توجهی افزایش یافته است. با رشد بازار PBV، کیا قصد دارد به تدریج دامنه خود را از PBV های کوچک به PBV های بزرگ گسترش دهد که به طور بالقوه می توانند جایگزینی برای حمل و نقل عمومی یا حتی به عنوان دفاتر سیار استفاده شوند.
کیا چندین پیشرفت را در نسل اول نیرو انجام داده است تا نیرو پلاس را برای پاسخگویی به خواسته های قوی اپراتورهای تاکسی کره ای آماده کند. طول و ارتفاع مدل تاکسی نیرو پلاس به ترتیب 10 میلی متر و 80 میلی متر (در مقایسه با نسل اول نیرو بدون قفسه سقف) افزایش یافته است تا فضای بیشتری در داخل کابین به سرنشینان داده شود. ساختارهای باریک نیز به فضای بیشتر کابین کمک کرده است، مدل تاکسی نیرو پلاس دارای صندلیهای نازکتر و تزئینات درها در مقایسه با Niro EV اصلی است. ویژگیهای ایمنی و راحتی مسافر اضافی از جمله بازتابنده درها و دستگیرههای کمکی نیز در هر دو نسخه تاکسی و عمومی موجود است.
Niro Plus کاملاً بخشی از برنامههای کیا برای تبدیل شدن به یک ارائهدهنده راهحلهای جابجایی پایدار و رهبر در توسعه PBV است. همچنین منعکس کننده تقاضای عمومی بیشتر برای وسایل کار و سفر پایدارتر است.
همه دادههای موجود در این بیانیه مطبوعاتی در معرض تغییر هستند و برخی ویژگیهای فنی فقط در بازارهای خاص در دسترس هستند. جزئیات محصول برای هر بازار نزدیک به شروع فروش تایید می شود.