کیا برنده‌ترین برند در بررسی عملکرد، اجرا و طرح‌بندی (APEAL) خودرو JD Power 2022 است.

مطالعه JD Power APEAL رضایت کلی مالکان خودروهای جدید را از وسایل نقلیه خود در 90 روز اول مالکیت اندازه‌گیری می‌کند. این مطالعه از صاحبان وسایل نقلیه می خواهد که 40 ویژگی را در 10 گروه تجربه در نظر بگیرند. سپس JD Power پاسخ ها را جمع می کند تا یک امتیاز کلی APEAL در مقیاس 1000 امتیازی ایجاد کند.


منبع: https://www.kianewscenter.com/news/kia-is-most-awarded-brand-in-j.d.-power-2022-automotive-performance–execution–and-layout–apeal–s/s/e631f1c2-04d8-4fc0-a963-0ee4892146b4

استیون سنتر، COO و EVP، کیا آمریکا، گفت: “به عنوان بخشی از تغییر نام تجاری اخیر، ما خود را به عنوان نماد چالش و نوآوری برای توسعه محصولاتی که بالاتر از سطح جهانی هستند، تغییر مکان داده ایم.” این سه جایزه APEAL نشان می‌دهد که ما چگونه خود را به یک رهبر تبدیل کرده‌ایم که نه تنها در خودروسازی، بلکه در برق‌سازی و تحرک نیز با توجه به نمرات بالایی که EV6 از زمان ورودش به بازار دریافت کرده است، تبدیل شده‌ایم.

آخرین افتخارات رضایت مشتری را با مهندسی نمونه در مدل های جدید تشخیص می دهد

  • اولین خودروی برقی اختصاصی کیا، EV6، رتبه اول را در بخش SUV های کامپکت کسب کرد
  • کارناوال MPV مقام اول را در بخش مینی ون کسب کرد
  • K5 برنده بخش خودروهای سایز متوسط ​​است
  • جایزه APEAL به دنبال مجموعه مدل‌های کیا است که در بین بهترین عملکردها در مطالعه کیفیت اولیه JD Power شناخته شده است.

کیا آمریکا سه جایزه JD Power Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) را به دست آورده است، از جمله یکی برای EV6 کاملا جدید، اولین خودروی برقی اختصاصی کیا و اولین گام به سوی استراتژی متحول کننده جهانی «Plan S» این برند. این کراس اوور الکتریکی در بخش SUV های کامپکت مقام اول را به خود اختصاص داد، در حالی که کارناوال MPV و K5 هر کدام در بخش های مربوط به خود برنده شدند. این اعلام پس از آن است که فورته رتبه اول را در بخش خودروهای کامپکت در مطالعه کیفیت اولیه JD Power کسب کرده است.

بخوانید:  ایران خودرو، پولدار شد