کیا برنده جوایز GOOD DESIGN 2023 Niro، Concept EV9، EV Infotainment System و Magenta Design Infotainment System است.

این کیا مفهومی EV9 متضمن تعهد کیا به راه حل های جابجایی پایدار است که این شرکت اخیراً از طریق چشم انداز آینده خود در“جنبش پایداری کیا”ارائه دیجیتال طراحی خودروی مفهومی مرز شکن از طبیعت الهام گرفته شده است و از مواد بازیافتی ساخته شده از زباله های ته نشین شده خارج شده از اکوسیستم شکننده دریایی استفاده می کند.

سیستم اطلاعات سرگرمی EV کیا و سیستم اطلاعات سرگرمی طراحی Magenta به طور خاص برای وسایل نقلیه الکتریکی و بر اساس یک رابط کاربری گرافیکی (GUI) با موضوع کاغذ خیره کننده. بر اساس رنگ مشکی که به طور یکپارچه در صفحه نمایش منحنی پانوراما ادغام شده است، احساس لطیف و ملایم مرتبط با کاغذ، تم طراحی کلی را القا می کند و القا می کند، در حالی که تصاویر گرافیکی پیشرو و با وضوح بالا نمایش داده شده با رنگ های کلیدی سبز و بنفش تحقق می یابند.

محصولات و سیستم نرم افزاری برنده جوایز کیا بر تعهد تزلزل ناپذیر این برند برای تسریع در تبدیل آن به یک ارائه دهنده راه حل های جابجایی پایدار، مطابق با اصل شرکت “حرکت الهام بخش” تاکید می کند.

این کیا نیرو کاملا جدید دارای طراحی جسورانه و پویا با الهام از فلسفه طراحی تحسین شده «Opposites United» این برند – به طور خاص ستون طراحی آن “شادی برای دلیل”. این چشم انداز از طبیعت الهام می گیرد، در حالی که انتخاب رنگ ها، مواد و پرداخت ها تعادل کاملی را بین رویکرد مسئولیت پذیر محیط زیست کیا به تحرک و چشم انداز خودروی سواری آینده محور برقرار می کند.

بخوانید:  کاهش 5 تا 150 میلیونی قیمت خودرو ها/ بازار خودرو در انتظار چیست؟

72 سالگی خود را جشن می گیردnd سالگرد، برنامه GOOD DESIGN Awards یکی از طولانی ترین مسابقات طراحی در جهان است. هر سال، این برنامه فهرستی از بهترین طرح‌ها و گرافیک‌های محصول را انتخاب می‌کند که مسیرهای جدیدی را برای نوآوری منشور کرده و محصولات رقابتی را در بازار جهانی افزایش داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوایز GOOD DESIGN، لطفاً به وب سایت رسمی مراجعه کنید:


منبع: http://www.kianewscenter.com/news/kia-wins-good-design-awards-for-2023-niro–concept-ev9–ev-infotainment-system-and-magenta-design-in/s/975356eb-3971-4938-87f4-fbc59b507365

کریم حبیب، معاون اجرایی و رئیس طراحی جهانی کیا در این باره می گوید: «به نام کل تیم طراحی کیا، ما از دریافت جوایز طراحی خوب برای کیا نیرو و کیا مفهومی EV9 و همچنین سیستم نرم افزاری خود هیجان زده هستیم. مرکز. او افزود: «همه استودیوهای جهانی ما به طور مستمر تلاش می‌کنند تا طراحی جدید و معناداری ایجاد کنند که زندگی کاربران ما را بهبود بخشد، و برای سازمانی با سابقه، تجربه و میراثی مانند Chicago Athenaeum شناسایی این تلاش‌ها خود یک جایزه واقعی است.»

شرکت کیا چهار جایزه معتبر را در بخش حمل و نقل GOOD DESIGN Awards 2022 برای Niro 2023، Concept EV9، EV Infotainment System و Magenta Design Infotainment System دریافت کرده است.

  • چهار جایزه در دسته های حمل و نقل GOOD DESIGN فلسفه طراحی کیا را تحسین می کند.
  • موفقیت در جوایز متعدد نشان دهنده تعهد مستمر کیا به انتقال سریع به یک ارائه دهنده راه حل های جابجایی پایدار است.