کیا در جایزه معتبر iF Design Award 2023 برنده دو برابر شد

هویت شرکتی معاصر

iF: یکی از معتبرترین جوایز طراحی جهانی

طرح رنگ شرکتی مطمئن کیا دارای مشکی نیمه شب و سفید قطبی است. این دو طرح رنگ اصلی در دو انتهای طیف رنگی ارزش های پایداری، سازگاری با محیط زیست و تحرک هوشمند را منتقل می کنند. آنها با ارائه اعتماد از طریق کنتراست، چشم انداز سرسخت برند را برای پیشگامی و گسترش به حوزه های جدید به عنوان ارائه دهنده خدمات تحرک فراتر از تحرک فیزیکی به تصویر می کشند.

  • Kia Corporate Identity Guidelines در بخش برندینگ شرکت در رشته ارتباطات برنده شد
  • Kia Store Identity برنده جایزه iF Design در بخش داخلی فروشگاه / نمایشگاه در رشته معماری داخلی شد.
  • جوایز نشان‌دهنده خلاقیت و اثربخشی استراتژی‌های جهانی هویت سازمانی و هویت نمایشگاهی کیا است.
  • افزایش تعامل با مشتری در همه سطوح، اخلاق “جنبش که الهام‌بخش” کیا است ارتباط برقرار می‌کند و انتقال سریع برند به ارائه‌دهنده راه‌حل‌های تحرک پایدار را تسریع می‌کند.

لوگوی کیا نمادی از جهت گیری مطمئن برند جدید کیا است و “حرکت الهام بخش” را از طریق سه مفهوم طراحی: تقارن، ریتم، و افزایش نشان می دهد. اعتماد کیا در ارائه تجربیات جدید به مشتریان با ارائه محصولات و خدمات آینده نگر با تقارن لوگو تسخیر شده است. ریتم نشان دهنده وعده برند برای پیشرفت خستگی ناپذیر برای برآوردن خواسته ها و آرزوهای مشتریان و ارائه الهامات مداوم است. در نهایت، ماهیت رو به رشد جسورانه لوگو، جاه‌طلبی برند را برای ارائه ارزش‌های جدید که واقعاً دیدگاه مشتری را در بر می‌گیرد، نشان می‌دهد.

بخوانید:  آقای میرسلیم! هر ساعت 2 ایرانی فوت می کنند و خونش گردن شماست

اخلاق «جنبش که الهام می‌گیرد» کیا و فلسفه طراحی «Opposites United» آن در قلب هر بخش از هویت سازمانی جهانی و استراتژی‌های هویت نمایشگاهی این برند قرار دارد. در ترکیب با مدل‌هایی مانند شاسی‌بلند پرچم‌دار EV9 که اخیراً معرفی شده است، نقشی اساسی در سرعت بخشیدن به کیا در انتقال سریع آن از یک سازنده خودرو به یک ارائه‌دهنده راه‌حل‌های تحرک پایدار دارند.

فلسفه طراحی «Opposites United» کیا الهام‌بخش اعتماد به نفس و بینش لازم برای ترکیب عناصری است که به طور سنتی با هم نیستند. این توانایی در استفاده از تضادهای خلاقانه برای دستیابی به یک نتیجه منحصربه‌فرد در طراحی جهانی پیشگامانه نمایشگاه‌های کیا، که دارای مناطق نمایشگاهی و مشتریان از نظر بصری متضاد هستند، کاملاً بیان شده است.

جایزه طراحی iF برندگان را در 9 رشته از جمله محصول، ارتباطات، بسته بندی، طراحی خدمات، معماری، معماری داخلی، تجربه کاربری (UX)، رابط کاربری (UI) و مفاهیم حرفه ای در 81 دسته مورد تقدیر قرار می دهد. همه آثار برنده جایزه در ارائه شده است www.ifdesign.com و در اپلیکیشن iF Design منتشر شده است.

«جنبشی که الهام می‌گیرد» نشان‌دهنده عزم کیا برای ایجاد فضاهایی برای مشتریان است که در هر لحظه ارزشی پیدا کنند تا الهام‌بخش شوند و زمان بیشتری برای تحقق ایده‌هایشان بیابند. فلسفه طراحی «Opposites United» کیا از تضادهای موجود در طبیعت و انسانیت الهام می گیرد و از شخصیت یک عنصر برای نشان دادن شخصیت عنصر دیگر استفاده می کند.

هویت نمایشگاهی قوی

آخرین برنده‌های کیا در iF Design Awards 2023 یک برد استثنایی را برای این برند و محصولاتش حفظ می‌کند و بیشتر بر رقابت جهانی کیا در طراحی تاکید می‌کند. این افتخارات شامل به رسمیت شناختن کیا نیرو پلاگین هیبریدی با جایزه طراحی Red Dot، و نامگذاری کیا EV6 GT به عنوان «خودروی جهانی 2023» به دنبال خودروی EV6 است؟ عنوان خودروی سال 2022 و خودروی سال اروپا.

بخوانید:  نگاهی بر کیا اپتیما 2022 ، زیبا تر از سوناتا ؟

منطقه نمایشگاهی آینده‌نگر دارای گوشه‌های برجسته و رنگ‌های رنگارنگ، همراه با سطوح فولادی است که هر مدل را به‌طور ظریفی منعکس می‌کند تا دید و حس فضا را افزایش دهد. در مقابل، منطقه مشتری بر لبه های گرد، دیوارهای چوبی با نور زیبا، کف و سقف و مبلمان پوشیده از پارچه درجه یک متکی است تا محیطی آرام و منحصر به فرد ایجاد کند که در آن مشتریان می توانند استراحت کنند و اتومبیل ها را تقریباً به عنوان آثار هنری در یک گالری مشاهده کنند. .

امسال، iF Design Awards 10544 مورد از 56 کشور شرکت کننده را جذب کرد و مجموعه ای از دستاوردهای برجسته در زمینه طراحی را برجسته کرد. در مجموع 133 کارشناس طراحی از 20 کشور مختلف گرد هم آمدند تا در مورد 3572 پروژه ای که پس از یک دور مقدماتی دیجیتال به فهرست نهایی راه یافته بودند، قضاوت کنند.

کیا دو جایزه بسیار مهم را در iF Design Award 2023 دریافت کرده است. موفقیت این برند در مقوله‌های معتبر iF Design “برند شرکت” و “هویت فروشگاه/فروشگاه” نشان‌دهنده قدرت و اثربخشی مداوم رویکرد خلاق کیا در تعامل با مشتری و رقابت آن در طراحی جهانی از زمان راه اندازی مجدد این برند در سال 2021.

جوایز مداوم موفقیت

جایزه طراحی iF در سال 1954 توسط iF International Forum Design GmbH در هانوفر، یکی از موسسات طراحی مستقل پیشرو در جهان، تأسیس شد. iF Design Award Night 2023، مراسم جوایز، قرار است در 15 می در Friedrichstadt-Palast، برلین برگزار شود.

منبع: https://www.kianewscenter.com/news/kia-takes-double-win-at-prestigious-if-design-award-2023/s/d98fa3d2-d546-4899-a51a-75684129d5d9