کیا قصد دارد با شاسی بلند الکتریکی EV9 مسیر جدیدی را برای عصر خودروهای تعریف شده با نرم افزار ترسیم کند.

مشتریان با آزادی و انعطاف بی‌سابقه‌ای برای انتخاب و خرید ویژگی‌هایی که می‌خواهند در هر زمان و از هر مکانی مواجه می‌شوند. با استفاده از وب‌سایت فروشگاه کیا کانکت، مشتریان می‌توانند بدون هیچ زحمتی ویژگی‌های مورد نظر خود را مرور کرده و انتخاب کنند، بدون اینکه به محدودیت‌های مشخصات خرید اولیه خود محدود شوند.

گروه موتور هیوندای همچنان به کاوش در مسیرهای جدید برای ارتقای تجربه جابجایی برای مشتریان خود اختصاص دارد. کیا با شروع با کیا EV9، در کنار برندهای خواهر خود هیوندای و جنسیس، قصد دارد سفر خود به سمت SDV ها و تقویت فناوری های مرتبط را تسریع بخشد و در نهایت تجربه های حرکتی بی نظیری را برای مشتریان ارزشمند خود فراهم کند.

گروه موتور هیوندای به پیشرفت مداوم جدیدترین فناوری های حمل و نقل اختصاص دارد. برای این منظور، برند بر ایجاد محصولات و خدماتی تأکید می کند که مشتریان را قادر می سازد تا فردیت خود را بیان کنند و گزینه های سرگرمی خود را افزایش دهند.

[1] دسترسی به ویژگی های ارائه شده از طریق فروشگاه Kia Connect ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد.
[2] در دسترس بودن HDP ممکن است بسته به تریم و بازار متفاوت باشد. ویژگی های دقیق HDP ممکن است در مناطق مختلف به دلیل قوانین و مقررات محلی متفاوت باشد. جزئیات بیشتر در مورد HDP نزدیکتر در دسترس بودن آن در بازار فاش خواهد شد.

منبع: http://www.kianewscenter.com/news/kia-aims-to-chart-a-new-course-for-the-software-defined-vehicle-era-with-its-flagship-ev9-electric-s/s/76c610e7-d86a-4a37-908b-409e4b3eac2d

مشتریان می توانند ویژگی ها را در هر زمان و هر مکان از طریق فروشگاه کیا کانکت سفارشی کنند

معماری الکتریکی/الکترونیکی (E/E) EV9 امکان به‌روزرسانی نرم‌افزار OTA را فراهم می‌کند و به مشتریان انعطاف‌پذیری بیشتری برای انتخاب ویژگی‌هایی که می‌خواهند ارتقا دهند، می‌دهد. علاوه بر تجربیات نوآورانه، مانند خلبان رانندگی بزرگراه (HDP)[2]که رانندگی مستقل سطح 3 را به صورت مشروط ارائه می کند، خدمات بیشتر بر اساس تقاضا به طور مداوم از طریق فروشگاه کیا کانکت ارائه می شود و از طریق فناوری پیشرفته SDV تجربیات شخصی و ارزش جدیدی را برای مشتریان فراهم می کند.

بخوانید:  فیلم| این ابر خودرو فوق پیشرفته، شاهکار جدید برند رضوانی است
کیا امروز فناوری نرم‌افزار تعریف شده خودرو (SDV) خود را از طریق ویژگی‌های درخواستی EV9 SUV و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خارج از هوا (OTA) معرفی کرد که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از راه دور عملکردهای نرم‌افزاری جدید را بر اساس نیاز خود خریداری و نصب کنند. کیا که وابسته به گروه موتور هیوندای است، اخیراً پرچم‌دار شاسی بلند الکتریکی خود با نام EV9 را به بازار عرضه کرده است. قابل ذکر است، این اولین مدل گروه است که طیف وسیعی از ویژگی‌ها و خدمات دیجیتالی را ارائه می‌کند که از طریق فروشگاه کیا کانکت قابل دسترسی هستند.[1].

  • کیا با پرچمدار EV9 SUV، اولین مدل گروه موتور هیوندای که ویژگی‌های درخواستی و درخواستی را ارائه می‌کند، پیشرفت می‌کند. از طریق هوا (OTA) بروز رسانی نرم افزار
  • EV9 با سیستم‌های نرم‌افزاری یکپارچه و فناوری کنترل‌کننده یکپارچه آماده است تا شارژ را به عصر جدیدی از وسایل نقلیه نرم‌افزاری تعریف‌شده (SDV) هدایت کند.
  • به تازگی فروشگاه کیا کانکت راه‌اندازی شده به مشتریان این امکان را می‌دهد تا خودروی خود را در هر زمان و هر مکان با ویژگی‌هایی مانند دستیار پارک هوشمند از راه دور 2 و الگوی روشنایی به‌روزرسانی کنند.
  • فروشگاه کیا کانکت به تدریج عرضه‌های خود را گسترش می‌دهد تا محصولات دیجیتالی را که با ترجیحات مشتری در سرگرمی، بازی و صدا مطابقت دارند، در بر بگیرد.

معرفی کیا EV9 از سوی کیا، یک گام بزرگ رو به جلو برای عصر SDV است. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های EV9 قابلیت بروزرسانی نرم افزار OTA گسترش یافته آن است. برخلاف مدل‌های قبلی، قابلیت به‌روزرسانی نرم‌افزار OTA EV9 نه تنها اجزای اصلی خودرو، بلکه ویژگی‌های راحتی آن را نیز به‌روزرسانی می‌کند و امکانات بی‌پایانی را به عنوان SDV در اختیار EV9 قرار می‌دهد.

بخوانید:  ویدیو | پلیس به شدت دنبال دستگیری این زن است؛ جرم او چیست؟

سرویس‌های درخواستی و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار OTA، عصر SDV را آغاز می‌کنند

نقشه راه آینده گروه موتور هیوندای برای SDV که اکتبر گذشته در رویداد Unlock the Software Age اعلام شد، آزادی حرکت ایمن و راحت ارائه شده توسط نرم افزار را برجسته می کند. نرم افزار قابل ارتقا می تواند عملکردهای خودرو از جمله ایمنی، راحتی، اتصال، امنیت و عملکرد رانندگی را برای ارائه تجربیات نوآورانه به مشتری بهبود بخشد. کیا با پذیرش آخرین فناوری، تجربیات شخصی و پیشرفته را به مشتریان ارائه می دهد و راه را برای عصر جدیدی از تحرک هموار می کند.

فروشگاه Kia Connect طیف وسیعی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد، مانند Remote Smart Parking Assist 2، که به رانندگان امکان می‌دهد از راه دور خودروهای خود را پارک کرده و از آن خارج شوند. این فروشگاه همچنین قابلیتی به نام Lighting Pattern ارائه می دهد که پنج حالت نمایش متفاوت را برای دو دسته لامپ های مکعبی کوچک که در جلوی SUV چسبانده شده اند، ارائه می دهد. هدف نهایی ارائه طیف وسیع تری از ویژگی های با تکنولوژی بالا در آینده است.

با قابلیت گسترش یافته به روز رسانی نرم افزار OTA، اکنون می توان عملکردهای مختلف و مشخصات راحتی را بدون نیاز به اتصال تجهیزات جداگانه به وسیله نقلیه اضافه یا به روز کرد. این از طریق ارتباط بی سیم بین سرور ابری و وسیله نقلیه امکان پذیر است و امکان به روز رسانی نرم افزار واحد کنترل را بدون نیاز به مراجعه مشتریان به مرکز خدمات فراهم می کند.

بخوانید:  استخدام راننده با خودرو و پیک موتوری در شرکت سپید بال امید در خراسان رضوی - «ای استخدام»
تعهد تزلزل ناپذیر کیا به گسترش انتخاب مشتری و ارائه محصولات مادام العمر در تمرکز آن بر تامین نیازهای منحصر به فرد پایگاه مشتریان متنوع خود، از جمله کسانی که اجاره، اجاره و فروش خودروهای دست دوم را انتخاب می کنند، مشهود است. این شرکت به توسعه خدمات بر اساس تقاضا اختصاص داده شده است که برای سبک زندگی فردی شخصی سازی شده است و مشتریان را قادر می سازد مستقیماً محصولات خود را سفارشی کنند و تجربه رانندگی خود را بیشتر کنند.

چنین ویژگی‌هایی شامل خدمات مرتبط با سرگرمی مانند فیلم‌ها، بازی‌ها و کنفرانس ویدیویی است که در زمینه تحرک به عنوان یک فضای زندگی بسیار مرتبط هستند. علاوه بر این، در پاسخ به گرایش به سمت شخصی‌سازی، گروه قصد دارد محصولات و خدماتی را توسعه دهد که به مشتریان امکان می‌دهد شخصیت خود را از طریق نمایشگر، صدا، نور و وسایل دیگر بیان کنند.

ادغام واحدهای کنترل خودرو در چهار حوزه عملکردی، بر اساس معماری متمرکز دامنه، در راستای استراتژی SDV گروه است. این فرآیند یکپارچه سازی تعداد واحدهای کنترل را به میزان قابل توجهی کاهش داده است، و یک پایه تکنولوژیکی قوی برای عملکرد کارآمد خودرو و ارتقاء عملکرد فراهم می کند.

کیا گامی فراتر در ارائه یک تجربه خودرو شخصی به مشتریان خود برداشته است. این شرکت اخیراً از معرفی اولین سرویس درخواستی گروه موتور هیوندای با کیا EV9 خبر داده است که از طریق فروشگاه کیا کانکت در دسترس خواهد بود.

ماموریت گروه موتور هیوندای برای محدود کردن محدودیت‌های سفارشی‌سازی خودرو و پیشبرد پیشرفت‌های فناوری