کیا هند یک میلیون واحد تولیدی «ساخت در هند» را با عرضه سلتوهای جدید خود جشن گرفت.

  • کیا به سریع ترین و جوان ترین خودروساز هند تبدیل می شود که به این نقطه عطف دست یافته است
  • سلتوس با بیش از 530000 دستگاه بیش از 50 درصد به نقطه عطف تولید کمک می کند.

علاوه بر این، کیا هند از مجموعه‌ای از برنامه‌های توسعه اجتماعی از جمله برنامه توسعه مهارت‌های جامع و ارتقای معیشت برای زنان روستایی برای حمایت از جوامع داخل و اطراف کارخانه حمایت می‌کند. با همکاری کیا هند، گروه تیمباکتو زنان محلی را در یک برنامه 36 هفته ای آموزش خواهد داد تا به آنها در کسب استقلال اقتصادی کمک کند.

کیا هند قویاً بر این باور است که تنها راه برای ایجاد رشد ارگانیک بیشتر، ایجاد پیوند قوی‌تر با برند کیا در میان مشتریان عصر جدید از طریق ابتکارات متمرکز بر جامعه و توسعه کارکنان است. به همین دلیل است که از طریق ابتکارات CSR خود – پروژه DROP (توسعه چشم انداز مسئولانه برای پلاستیک) و Uphaar (هدیه درختان میوه به کشاورزان نیازمند) یک جنبش تاثیرگذار را آغاز کرده است. در حالی که هدف DROP رسیدگی به نگرانی نگران کننده زباله های پلاستیکی و محدود کردن گسترش آن در محل های دفن زباله و بدنه های آبی است، Uphaar یک برنامه درختکاری است که برای گسترش حمایت از جامعه کشاورزی به حاشیه رانده شده و مبارزه با تغییرات آب و هوایی آغاز شده است. کیا از طریق برنامه “مدیریت سبک زندگی” خود، دسترسی کارکنان خود را به طیف متنوعی از کارشناسان فراهم می کند که می توانند راهنمایی و پشتیبانی برای رفاه جسمی و روانی آنها ارائه دهند.

بخوانید:  اختلاف قیمت خودروهای سامانه یکپارچه با بازار آزاد

به عنوان بخشی از جشن یک میلیونی، کیا هند نیز از چشم انداز خود برای آینده “راه حل های حرکتی الهام بخش که زندگی را غنی می کند” رونمایی کرد. بر اساس این، کیا هند بر ارائه یک تجربه حرکتی الهام بخش به مشتری فهیم عصر جدید هند تمرکز خواهد کرد. هدف آن تبدیل شدن به کیا 2.0 با به دست آوردن 10 درصد از سهم بازار با ورود به بخش جدید، نوآوری های مشتری محور و گسترش شبکه از 300+ به 600+ نقطه فروش است.

کیا هند با جشن گرفتن تولید 1 میلیون دستگاه در مراسم ویژه ای که در تاسیسات جهانی خود در آنانتاپور برگزار شد، دستاورد مهمی را رقم زد. این رویداد با رونمایی از نیو سلتوس به عنوان یک میلیونمین خودرو برجسته شد. این مراسم با حضور میهمانان محترم از دولت برگزار شد. آندرا پرادش از جمله وزیر محترم دارایی، برنامه ریزی و امور قانونی، آقای بوگانا راجندرانات ردی، وزیر محترم صنایع، زیرساخت ها، سرمایه گذاری و بازرگانی، فناوری اطلاعات، آقای گودیوادا آمارنات، نماینده محترم مجلس، آقای Gorantla Madhav و عضو محترم مجلس قانونگذاری از Penukonda، آقای G Sankaranarayana.

منبع: https://www.kianewscenter.com/news/kia-india-celebrates-1-million–make-in-india–production-units-with-the-roll-out-of-its-new-seltos/s/6371b198-17e5-40d7-a0a6-1c68112c7474

کیا با عرضه سلتوس در آگوست 2019 وارد بازار هند شد که به سرعت به یکی از برندهای مورد علاقه SUV هند تبدیل شد. در مدت زمان رکورد 46 ماهه، به نقطه عطف قابل توجه 500000 فروش دست یافت. کیا سبد محصولات خود را با کارناوال و سونت در سال 2020 و پس از آن Carens و EV6 در سال 2022 گسترش داد و موقعیت خود را در بازار هند مستحکم کرد. مرکز پیشرفته کیا در آنانتاپور تاکنون بیش از 532,450 دستگاه سلتوس (اعم از خروجی و ورودی) تولید کرده است که پس از آن 332,450 دستگاه از Sonet، 120,516 دستگاه از Carens و 14,584 دستگاه از Carni قرار دارند.

بخوانید:  مجلس با واردات خودرو های کارکرده موافقت کرد؟

کیا هند با عرضه اولین واحد جدیدترین نوآوری خود – Seltos جدید، نقطه عطف تاریخی اعزام یک میلیون وسیله نقلیه را از تاسیسات تولیدی آینده نگر خود در آنانتاپور جشن گرفت. این جشن همچنین نشان‌دهنده آغاز تولید نیو سلتوس است که یکی از تکامل‌یافته‌ترین، ایمن‌تر و هوشمندترین شاسی‌بلندهای موجود در هند است. سلتوس جدید با طراحی جدید، 32 ویژگی ایمنی از جمله پیشرفته ترین ADAS سطح 2 با 17 ویژگی و ویژگی های مورد انتظار مانند سانروف پانوراما ارائه می شود. از 14 جولای 2023 به بعد برای پیش رزرو در هند در دسترس خواهد بود. این دستاورد مهم بر تعهد کیا به بازار هند تاکید می کند و موفقیت رویکرد استراتژیک آن را به نمایش می گذارد.

رونمایی از یک میلیونمین خودرو Tae-Jin Park، مدیر عامل و مدیرعامل کیا هندوی گفت: “این لحظه بزرگی برای ما، کارمندان و شرکای ما است که زندگی کرده اند و از سفر ما حمایت کرده اند و به ما در تبدیل کیا به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مصرف کنندگان هندی کمک کرده اند. ما از حمایت آنها و محبت مشتریان خود بی نهایت سپاسگزاریم. من احساس می‌کنم که آینده برای کیا هند روشن است و سلتوس جدید آغاز فصلی هیجان‌انگیز است زیرا ما همچنان به سمت برتری خودرو در بازار هند حرکت می‌کنیم. ما به پیشبرد نوآوری، پیش بردن مرزها و شکل دادن به آینده تحرک در هند متعهد خواهیم ماند.”

برخی دیگر از ابتکارات CSR که توسط کیا هند انجام شده است شامل برنامه تکنسین خدمات خودرو برای دانشجویان محلی، ساخت بلوک کتابخانه برای کالج دولتی پنوکوندا، مشارکت در آزمایشگاه‌های مدرن کالج Dhone ITI، اهدای مواد مصرفی به کاتلاب فوق‌العاده تخصصی در آنانتاپور است. Plantation Drive در Subbarauni Palli; تجهیزات پزشکی و پناهگاه مهدکودک برای مرکز بهداشت اولیه (PHC)، گونتور، پنوکوندا.

بخوانید:  پیش بینی بورس در هفته آینده/ خودرو متهم اصلی ریزش بورس در هفته گذشته