- کیا به تعهد خود برای الهام بخشیدن به طرفداران ورزش جهانی پس از موفقیت آمیز جام جهانی 2022 ادامه می دهد
- کیا برای حفظ ابتکارات خلاقانه تعامل با برند برای مسابقات آزاد استرالیا در سال 2023
- رویدادهای ورزشی پیام کلیدی برند کیا را تداعی می کند: «الهام بخش. این در همه ماست.
کیا قرار است به تعهد خود برای الهام بخشیدن به طرفداران ورزش جهانی پس از پایان موفقیت آمیز فعالیت های برند خود در جام جهانی 2022 ادامه دهد.
در راستای پیام برند کلیدی کیا برای جام جهانی امسال، «الهام». این در همه ماست، کیا طرفداران دهها کشور را در سرتاسر جهان گرد هم آورد و اکنون توجه خود را به جلب حمایت خود به مناطق و رویدادهای دیگر معطوف خواهد کرد.
در مجموع 297 خودروی کیا و 70 اتوبوس با برند کیا در طول دوره جام جهانی 2022 ™ بسیج شدند و حرکت ایمن و راحت بازیکنان، داوران، مدیریت و کارکنان را تسهیل کردند. با ناوگانی شامل 80 وسیله نقلیه دوستدار محیط زیست کیا (30 EV6 GT-Line، 30 سورنتو پلاگین هیبریدی و 20 دستگاه نیرو پلاگین هیبریدی)، این خودروها به هدف ایجاد یک جام جهانی پایدار کمک کردند.
استفاده از EV6 GT-Line بسیار مهم بود، زیرا این خودرو به اولین خودروی تمام الکتریکی کیا تبدیل شد که تا کنون در جام جهانی فیفا استفاده شده است. نقش آن بهعلاوه در نمایش فعالیتهای پایدار جهانی کیا در خاورمیانه، جایی که خودروهای سازگار با محیط زیست در حال حاضر کمتر محبوب هستند، معنادار بود.
برای بزرگداشت این مناسبت، کیا و فیفا مستندی با نام «جاده ای به سوی الهام – ارائه شده توسط کیا» تولید کردند که اکنون در پلتفرم OTT فیفا در دسترس است.FIFA+‘. این شامل بازیکنان افسانه ای Mikaël Silvestre (فرانسه) و Nigel de Jong (هلند) است که به آدام هانت مجری ورزشی بین المللی کمک می کنند تا با EV6 GT-Line در قطر حرکت کند.
علاوه بر وسایل نقلیه مورد استفاده برای ادامه مسابقات، کانسپت کیا EV9 در غرفه برند “زمین الهام” کیا در جشنواره هواداران فیفا به نمایش گذاشته شد و توجه هزاران فوتبالدوستان را به خود جلب کرد. اگرچه پیش از این در نمایشگاه خودروی لسآنجلس 2021 و نمایشگاه خودروی بوسان 2022 رونمایی شده بود، اما حضور آن در جام جهانی اولین باری است که نسخه مفهومی خودروی برقی پرچمدار آینده کیا در معرض دید عموم قرار میگیرد.
مدل مفهومی EV9 با مدلهای نمادین کیا در مناطق فعال سازی برند در سایر مکانهای جام جهانی، از جمله EV6 GT، قدرتمندترین خودروی تولید کیا با 576 اسب بخار و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 3.5 همراه شد. ثانیه، در ورزشگاه آل بیت و اسپورتیج در استادیوم بین المللی خلیفه.
این ها نه تنها توسط میلیون ها هوادار که در مسابقات حضور داشتند، بلکه توسط 250 مهمان از 39 کشور که توسط کیا انتخاب شدند تا از طریق برنامه “جاده الهام” به صورت حضوری یک مسابقه را مشاهده کنند، دیده شد. میهمانان شامل فروشندگان، شرکای تجاری، مشتریان فعلی و بالقوه و سازندگان محتوا بودند. در همین حال، در زمین، 64 فوتبالیست جوان با استعداد از حدود 17 کشور جهان نیز برای تجربه یک بار در زندگی بازی به عنوان حامل توپ رسمی کیا به جام جهانی دعوت شدند.
چانگ سونگ ریو، معاون ارشد و رئیس بخش طراحی CX Purchase، اظهار داشت: «موفقیت هر عنصر جام جهانی 2022 ™ – از فعالسازی برند کیا و اجرای روان مسابقات، تا جادوییترین و جذابترین آنها. لحظات به یاد ماندنی در زمین – به افرادی خلاصه می شود که الهام گرفته شده اند تا به عنوان یک تیم برای رسیدن به یک هدف بزرگ تر گرد هم آیند. با این روحیه است که ما اکنون به تأثیر مستمر دیگر مشارکتهایمان در دنیای ورزش نگاه میکنیم و فرصتهای متنوعی را برای تجربه حال و آینده کیا و پیوستن به جنبش ما فراهم میکنیم.»
با توجه به اینکه برنامه فعال سازی FIFA World Cup 2022™ اکنون با موفقیت به پایان رسیده است، کیا به دنبال رویدادهای برجسته آینده در ورزش ها و مکان هایی با جذابیت جهانی مشابه است. محتوای الهام بخش و خلاقانه آن در مسابقات آزاد استرالیا در ژانویه 2023 ادامه خواهد یافت.
منبع: https://www.kianewscenter.com/news/kia-continues-to-inspire-sports-fans-worldwide-following-successful-fifa-world-cup-2022-/s/b0c8afce-8f5a-419b-b4de-705f5874f7c1