کیا EV6 “جایزه خودروی زمستانی 2022 برای بهترین خودروی الکتریکی” توسط انجمن مطبوعاتی موتور نیوانگلند دریافت کرد.

کلیفورد آتیه، معاون NEMPA گفت: «لوگوی جدید کیا EV6 جدید آن را خلاصه می کند. “این یک طرح تمیز است که در حال زندگی می کند و آینده ای هیجان انگیز را نوید می دهد. EV6 یک خودروی الکتریکی سریع است که شبیه یک سفینه فضایی است، اما برای تمام فصول نیز کاربردی است. حالت زمستانی کیا به حفظ عملکرد باتری در هوای سرد کمک می کند در حالی که پمپ حرارتی کارآمدتر از بخاری های مقاومتی است. سیستم چهار چرخ متحرک تقریباً بلافاصله گشتاور را تغییر می دهد. این ویژگی‌ها برای رانندگان نیوانگلند که نیاز به حداکثر کردن برد و عملکرد در سردترین شرایط دارند، حیاتی است.

  • کارشناسان EV6 را به دلیل دوام فصلی، برتری مهندسی و طراحی رسا انتخاب کردند
  • EV6 توسط گروهی از بیش از 50 روزنامه نگار شاغل در کانکتیکات، مین، ماساچوست، نیوهمپشایر، رود آیلند و ورمونت انتخاب شد.

محبوبیت EV6 همچنان در حال افزایش است. تا به امروز، بیش از 14000 مدل EV6 در سراسر ایالات متحده فروخته شده است، از جمله 1716 خودرو در جولای 2022 فروخته شده است که به رشد 86 درصدی فروش خودروهای برقی کیا کمک کرده است. EV6 عملکرد فوق‌العاده‌ای، شارژ DC فوق‌العاده سریع، عملکرد خودرو به بار (V2L) و فضای داخلی با کف مسطح را ارائه می‌کند که از مواد سازگار بادوام در سراسر کابین استفاده می‌کند. EV6 مجموعه وسیعی از سیستم‌های پیشرفته کمک راننده را ارائه می‌کند که سطح بی‌سابقه‌ای از اتصال و ایمنی را اضافه می‌کند، و همچنین آخرین نسل پمپ حرارتی کم‌مصرف کیا، که گرمای هدر رفته از سیستم خنک‌کننده خودرو را از بین می‌برد.

بخوانید:  ویدئو/ زنده شدن مرد کلاهبرداری که خود را به مردن زده بود!


منبع: https://www.kianewscenter.com/news/kia-ev6-awarded–2022-winter-vehicle-award-for-best-electric-vehicle–by-new-england-motor-press-ass/s/ebaa6b89-9aa0-4c2b-a5c6-ebb613bd7ece

کیا EV6 جایزه خودروی زمستانی 2022 را برای بهترین خودروی الکتریکی از انجمن مطبوعات موتور نیوانگلند (NEMPA) دریافت کرد. EV6 به دلیل برتری مهندسی همه جانبه و دوام خود در سخت ترین شرایط آب و هوایی توسط انجمن روزنامه نگاران نمایندگی اینترنت، رادیو، تلویزیون، روزنامه ها و مجلات از منطقه نیوانگلند شناخته شد.

EV6 این جایزه را پس از آزمایش محصولات گسترده و در طول سال توسط اعضای باتجربه NEMPA در کانکتیکات، مین، ماساچوست، نیوهمپشایر، رود آیلند و ورمونت به دست آورد. پس از روزهای آزمایش در ماه های اکتبر و فوریه، از جمله تست چند وسیله نقلیه، اعضای NEMPA برای تعیین برندگان در هر دسته رای می دهند.