کیا EV6 GT 576 اسب بخاری در هفته خودروی مونتری معرفی شد
عملکرد برق به سطح جدیدی رسیده است
[1]نتایج واقعی ممکن است بسته به گزینه ها، شرایط رانندگی، عادات رانندگی و وضعیت وسیله نقلیه شما متفاوت باشد. تأیید این نتایج نباید انجام شود. همیشه ایمن رانندگی کنید و همه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید.
EV6 GT با پیشرانه دو موتوره e-AWD که نیرو را به هر چهار چرخ می فرستد، آستانه عملکرد را برای خط تولید قدرتمند EV6 بالا می برد. یک بسته باتری نیکل-کبالت-منگنز (80/10/10) با انرژی 77.4 کیلووات ساعتی، یک موتور 160 کیلوواتی نصب شده در جلو، همراه با یک موتور 270 کیلوواتی نصب شده در پشت، برای تولید توان خروجی ترکیبی 430 کیلووات (576 اسب بخار) خدمت میکند. ) و 546 پوند فوت. از گشتاور شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت EV6 GT در 3.4 ثانیه و حداکثر سرعت به 161 مایل در ساعت می رسد. در آزمایش مستقلی که توسط شخص ثالث پیشرو AMCI انجام شد، EV6 GT یک فراری روما و لامبورگینی هوراکان اوو اسپایدر RWD را شتاب داد.
[3]هیچ سیستمی، مهم نیست که چقدر پیشرفته باشد، نمی تواند تمام خطاهای راننده و/یا شرایط رانندگی را جبران کند. همیشه با خیال راحت رانندگی کنید.
EV6 مجموعه وسیعی از ویژگیهای استاندارد و در دسترس فناوری و فهرستی از ویژگیهای استاندارد و در دسترس را ارائه میدهد که ایمنی و راحتی را افزایش میدهد. به عنوان بخشی از تعهد کلی کیا به ایمنی، EV6 دارای فهرست جامعی از 20 سیستم استاندارد کمک راننده پیشرفته (ADAS) است.[3]
طراحی EV6 GT که توسط استودیوهای طراحی کیا در سئول، فرانکفورت و ایروین تجسم و زنده شده است، یک همکاری جهانی است که از یک فلسفه طراحی به نام “Opposites United” الهام گرفته شده است، که نشانه ها و الهاماتی را از تضادهای موجود در طبیعت و زندگی روزمره ترکیب می کند. . فاصله بین دو محور بلند و برآمدگی های کوتاه، فضای داخلی را با یک کف مسطح به حداکثر می رساند. قرار دادن باتری در کف، مرکز ثقل پایین را برای پایداری فراهم می کند.
[2]V2L را می توان تا زمانی که شارژ باتری به 10 درصد کاهش یابد استفاده کرد. 36 ساعت متوالی فقط در صورتی است که حداکثر 1900 وات از وسیله نقلیه گرفته شود و باتری با شارژ 100 درصد روشن شود. اگر وات مورد نیاز کمتر باشد، می توان حتی برای مدت طولانی تری برق مصرف کرد.
امروز کیا آمریکا کراس اوور پرفورمنس EV6 GT با قدرت ۵۷۶ اسب بخار را برای اولین بار در آمریکای شمالی در گردهمایی موتوراسپرت The Quail معرفی کرد. حضور EV6 GT در کنار سوپراسپرتهای سراسر جهان در جشنهای سالانه هفته خودروی مونتری، جایگاه کیا را در میان سریعترین و پیشرفتهترین بازیکنان تثبیت میکند.
EV6 GT علاوه بر حالتهای درایو Eco، Normal، Sport و Snow که در سایر مدلهای EV6 ارائه میشود، حالتهای رانندگی GT، حالت درایو من، و حالت دریفت را معرفی میکند. با فشار دادن یک دکمه روی فرمان، حالت رانندگی GT عملکرد موتورهای EV6 GT، ترمز، فرمان، سیستم تعلیق، e-LSD و کنترل الکترونیکی پایداری (ESC) را در پویاترین تنظیمات بهینه می کند. رانندگان همچنین میتوانند با استفاده از My Drive Mode تنظیمات سفارشیسازی شده را متناسب با تنظیمات برگزیده رانندگی ایجاد کنند. برای تجربه رانندگی قابل کنترل تر، حالت دریفت قابل انتخاب به رانندگان اجازه می دهد نیرو را به چرخ های عقب تقسیم کنند. دو صدای دیگر منحصر به فرد برای EV6 GT به فهرست گزینه های قابل تنظیم Active Sound Design می پیوندند.
EV6 GT از توانایی شارژ مجدد با سرعتی مشابه با شتاب چشم باز بهره می برد. دارای قابلیت شارژ سریع 800 ولتی است که به رانندگان این امکان را می دهد تا 80 درصد ظرفیت باتری را در کمتر از 18 دقیقه با شارژرهای 350 کیلوواتی پر کنند. EV6 GT دارای ساختار بدنه قوی است که از 75 درصد فولاد با استحکام بالا و فولاد بسیار قوی و همچنین اولین محور محرک یکپارچه (IDA) تولید انبوه در جهان برای افزایش دوام و هندلینگ استفاده میکند و یاتاقانهای چرخ را ترکیب میکند. محور محرک برای صرفه جویی در وزن
EV6 GT استقرار خودروهای پرفورمنس را در انحصاری ترین گردهمایی علاقه مندان به خودرو در جهان شوکه کرد
قدرتمندترین خودروی تولید کیا: کیا EV6 GT تمام الکتریکی 576 اسب بخاری با شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت در 3.4 ثانیه و حداکثر سرعت 161 مایل در ساعت[1]
طراحی شده برای رقابت با ابرخودروها: برنده گواهینامه AMCI در مسابقه درگ در برابر فراری رم و لامبورگینی هوراکان اوو
بهینه شده برای عملکرد: باتری 77.4 کیلووات ساعت با موتور جلو 160 کیلووات و موتور عقب 270 کیلووات، “حالت دریفت” برای باز کردن قفل افزایش ظرفیت و عملکرد، ترمزهای دیسکی با قطر بزرگتر (15 اینچ جلو / 14.2 اینچ عقب) با کالیپرهای چهار پیستونی جلو، سفت شده شاسی، فرمان با نسبت سریعتر، سیستم تعلیق با کنترل الکترونیکی، و دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی (e-LSD)
طراحی بیرونی GT شکوفا شده است: جلو و عقب منحصر به فرد، لهجه های نئونی و چرخ های 21 اینچی EV6 GT را متمایز می کند.
پیشرفتهای کابین متمرکز بر راننده: صندلیهای سطلی اسپرت منحصربهفرد با الهام از مسابقه و رنگهای سبز نئونی
20 سیستم فعال استاندارد پیشرفته کمک راننده (ADAS)
طراحی شده برای اوج شارژ: اولین معماری چند شارژ 800 ولتی جهان، شارژ فوق سریع DC را قادر می سازد تا 10 تا 80 درصد در حالت شارژ در کمتر از 18 دقیقه شارژ شود.
از سه ماهه چهارم 2022 در خرده فروشان کیا در سراسر کشور موجود است
مانند همه مدلهای EV6، EV6 GT بخشی از استراتژی «Plan S» کیا برای عرضه حداقل دو وسیله نقلیه الکتریکی باتریدار (BEV) در سال و ساخت یک خط تولید کامل از 14 BEV تا سال 2027 است. EV6 GT به نمایش گذاشته اولین سیستم شارژ چندگانه ثبت شده در جهان با پشتیبانی از شارژ 400 ولت و 800 ولت DC، که بر روی شارژرهای DC با سرعت های 50 کیلو وات تا 350 کیلووات کار می کند. عملکرد نوآورانه وسیله نقلیه به بار (V2L) EV6 GT را به یک منبع نیرو بر روی چرخها تبدیل میکند تا از پروژههای بهبود خانه گرفته تا کمپینگ و عقبنشینی پشتیبانی کند.[2] جریان الکتریسیته از باتری پرانرژی به واحد کنترل شارژ یکپارچه (ICCU) می رسد و 1900 وات برق را برای وسایل الکتریکی، دستگاه ها، ابزارها و تجهیزات تفریحی تامین می کند.
وقتی EV6 GT در سه ماهه چهارم سال 2022 به فروش می رسد، در سراسر کشور در خرده فروشان کیا در دسترس خواهد بود. تمامی خریداران EV6 GT اعتبار شارژ 1000 کیلووات ساعتی در ایستگاه های Electrify America دریافت خواهند کرد که در یک دوره سه ساله قابل استفاده است. قیمت گذاری منوط به اعلام نزدیک به عرضه خودرو است.
ورود EV6 GT، قدرتمندترین خودروی تولیدی کیا که تاکنون تولید شده است، عصر جدیدی را برای برقیسازی و برند کیا نشان میدهد. بر اساس پلت فرم مدولار E-GMP برنده جایزه، EV6 GT گفتمان را بالا می برد و محدودیت های پیرامون خودروهای عملکرد الکتریکی را گسترش می دهد.
شکوفایی ظریف بیرونی و داخلی EV6 GT را متمایز می کند. روکش های جلو و عقب منحصر به فرد GT بر عرض خودرو تاکید دارند و یک اسپویلر عقب و یک دیفیوزر تحول GT را تکمیل می کنند. رینگهای آلیاژی 21 اینچی سفارشی با کالیپرهای ترمز برجسته نئون، اعتبار عملکرد بالا و قدرت توقف EV6 GT را به اشتراک میگذارند. در داخل، صندلیهای سطلی جلو با تزئینات جیر وگان، با عملکردی عمیق، با نام «GT» و لولههای سبز حک شدهاند. لمسهای ممتاز، فقط EV6 GT، از جمله لهجههای نئونی، صندلیهای سطلی سبک وزن، و نقش راه راه روی داشبورد بالایی و زیر بغل وسط جلو، کابین را زینت میدهند. نورپردازی محیطی در سراسر پانل درها، کنسول مرکزی و داشبورد درخشش آرامش بخشی را ارائه می دهد.
استیون سنتر، مدیر عامل و معاون اجرایی کیا آمریکا، گفت: «EV6 GT فصل بعدی داستان برقیسازی Plan S را برای کیا آغاز میکند و عملکرد هیجانانگیز و رانندگی بیدردسر EV6 را فراتر از انتظارات بالا میبرد. “حرکت به سمت اهداف تولید آلایندگی صفر ما هرگز به این اندازه هیجان انگیز نبوده است.”
ارتقاء عملکردی که EV6 GT را تعریف می کند همچنین شامل یک سیستم تعلیق اسپرت اختصاصی با دمپرهای کنترل شده الکترونیکی و اجزای عملکرد منحصر به فرد سیستم تعلیق جلو است. کنترل دمپینگ پویا هندلینگ اسپرت و سواری متعادل و راحت را ارائه می دهد. کشش و پایداری توسط یک دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی (e-LSD) هنگام پیچیدن، با هدایت گشتاور به چرخهایی که بیشترین چسبندگی را دارند، افزایش مییابد. ترمزهای دیسکی با تهویه بزرگتر (15 اینچی) و عقب (14.2) با کالیپرهای مونوبلاک استاندارد هستند. لاستیکهای گودیر ایگل F1 با رتبه Z مجهز به رینگهای آلیاژی ۲۱ اینچی نیز در EV6 GT استاندارد هستند.