بر اساس معیارهای جدید، کیا دو رتبه پرش کرد و با امتیاز 145 PP100 در مجموع جایگاه اول را به خود اختصاص داد و میانگین صنعت را با 47 امتیاز شکست داد. این دومین سال متوالی است که کیا در بین برندهای بازار انبوه جایگاه اول را به خود اختصاص داده است و در سال گذشته پس از دو برند ممتاز، در مجموع سوم شد. این اولین بار است که یک نام تجاری غیر پریمیوم اولین جایزه کلی را در رتبه بندی در تاریخ VDS کسب می کند.
هیوندای موتور همچنین به ترتیب با سانتافه و سوناتا در بخشهای شاسیبلند سایز متوسط و سدان متوسط، افتخارات برتر را کسب کرد. کیا سورنتو برای دومین سال متوالی موفق به کسب مقام برتر در بخش شاسی بلندهای متوسط بالا شد.
جنسیس در مجموع چهار رتبه و سه رتبه در رده برتر با امتیاز PP100 برتر 155 بهبود یافت و میانگین صنعت را با 37 امتیاز شکست داد.
کیا در مجموع رتبهبندی برتر، شامل همه برندهای انبوه و پریمیوم، و جنسیس در رتبهبندی برتر و در کل چهارمین برند برتر است. هیوندای موتور بر اساس معیار امتیازدهی PP100 VDS (مشکلات در هر 100 خودرو) در مجموع رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.
سئوگ جو چا، رئیس بخش کیفیت در گروه موتور هیوندای گفت: “ما در گروه موتور هیوندای، رضایت مالکیت بلندمدت را به عنوان یکی از معیارهای کلیدی موفقیت در نظر داریم.” نتایج VDS بیانگر تعهد هیوندای، کیا و جنسیس برای ارائه خودروهایی است که نه تنها در زمینههایی که مدتها مورد توجه مالکان بوده، مانند طراحی و تجربه رانندگی، بلکه در فناوریهای نوآورانه که به بخش مهمی از تجربه مالکیت کلی تبدیل شدهاند، سرآمد هستند. ما تلاش می کنیم تا این استانداردهای بالا را در تمام وسایل نقلیه ای که می سازیم حفظ کنیم.»
گروه خودروسازی هیوندای با پلاکهای هیوندای، کیا و جنسیس، رتبهبندی برتر خودروسازان JD Power در بررسی قابلیت اطمینان خودرو در ایالات متحده (VDS) در سال 2022 است که در مجموع سه رتبه از چهار برند برتر صنعت را به خود اختصاص داده است.
هیوندای موتور رتبه خود را در مجموع چهار رتبه و یک موقعیت در رده بازار انبوه بهبود بخشید و با امتیاز 148 در جایگاه سوم قرار گرفت و با 44 امتیاز از میانگین صنعت پیشی گرفت و بالاترین رتبه خود را در مطالعه VDS کسب کرد.
برای VDS 2022، JD Power از 29487 مشتری در ایالات متحده در 32 برند خودرو بررسی کرد. فقط خریداران و مستأجران تأیید شده خودروهای مدل سال 2019 و کامیون های سبک جدید که برای استفاده شخصی ثبت نام کرده بودند در نظر گرفته شدند. پس از طراحی مجدد این مطالعه، سطح مشکل صنعت در سال 2022 59 درصد بیشتر از سال 2021 است. با افزایش میانگین صنعت از 121 به 192.