گروه موتور هیوندای انتصابات اجرایی کلیدی 2022 را اعلام کرد

  • گروه هیوندای موتور برای تقویت رقابت تجاری آینده و مدیریت بهتر عدم قطعیت های اقتصادی جهانی از طریق انتصابات
  • مدیر ارشد خلاقیت (CCO) لوک دانکرولکه به عنوان رئیس جمهور ارتقاء یافت تا تلاش های گروه در ارتباط با برند با استفاده از محتوای خلاقانه افزایش یابد.
  • رئیس جمهور دانکرولکه به تقویت هویت برند برندهای هیوندای، کیا و جنسیس ادامه می دهد
  • معاون اجرایی کیو بوک لی از شرکت هیوندای موتور به عنوان مدیرعامل جدید هیوندای گلاویس منصوب شد تا تجارت آینده را رهبری کند و با گروه هم افزایی کند.
  • این گروه یک دفتر استراتژی جهانی (GSO) را برای رهبری و تسریع انتقال خود به ارائه‌دهنده راه‌حل‌های تحرک آینده ایجاد کرد. و پروژه های استراتژیک کلیدی گروه را مدیریت کنید
گروه موتور هیوندای (گروه) امروز انتصابات اجرایی کلیدی را برای مدیرعامل و روسای جمهور اعلام کرد زیرا این گروه به دنبال پاسخگویی به محیط تجاری جهانی در حال تغییر سریع و ادامه عملکرد تجاری است.

در همین حال، رئیس بخش برنامه ریزی استراتژی یانگ وون کنگ؛ رئیس بخش نوآوری Youngcho Chi; رئیس و مدیر عامل هیوندای گلوویس جونگ هون کیم اکنون نقش مشاور را بر عهده خواهد گرفت.


منبع: https://www.kianewscenter.com/news/hyundai-motor-group-announces–2022-key-executive-appointments/s/77a3f132-4535-47ac-8d7a-e8b937b7b283

تمرکز این انتصاب ها تقویت قابلیت های تجاری آینده است و در عین حال به گروه اجازه می دهد تا عدم قطعیت های اقتصادی جهانی را بهتر مدیریت کند. این گروه همچنین دفتر استراتژی جهانی (GSO) را برای رهبری استراتژی تحرک آینده تأسیس کرد.

رئیس و CCO Donckerwolke به تقویت هویت هر یک از برندهای متحرک گروه – هیوندای موتور، کیا، و جنسیس – از طریق رهبری طراحی پیشرفته و طراحی مدل مفهومی گروه ادامه خواهند داد. آقای Donckerwolke پروژه‌های خلاقانه گروه مانند Genesis House New York و تجربه مشتری برای Advanced Air Mobility (AAM) را رهبری کرده است.

بخوانید:  فروش فوق‌العاده آریسان ۲ دوگانه سوز «ایران خودرو» از سه‌شنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱+ جدول و لینک ثبت نام
لوک دانکرولکه، معاون اجرایی و مدیر ارشد خلاقیت (CCO) گروه موتور هیوندای، به ریاست ارتقا یافت.

این مسئولیت جدید برای من بسیار مفتخر است. من می‌خواهم از گروه به خاطر اعتمادی که به من نشان داده است تشکر کنم و تیم‌های طراحی هیوندای، کیا و جنسیس را به خاطر عملکرد فوق‌العاده‌شان می‌شناسم.» آقای دانکرولکه گفت. ما با هم وضعیت موجود را به چالش کشیده ایم و به ترویج نگرش خلاق، چالش برانگیز و مثبت در گروه خود ادامه خواهیم داد.

GSO مسئول ایجاد استراتژی تحرک آینده گروه در رابطه با نرم افزار، سخت افزار و خدمات تحرک خواهد بود. GSO یک نهاد تصمیم گیری متشکل از متخصصان در هر زمینه برای اجرای به موقع و مداوم استراتژی ها خواهد داشت.

این گروه، معاون ارشد شرکت هیوندای موتور، کیو بوک لی را به معاونت اجرایی ارتقا داد و او را به عنوان رئیس و مدیر اجرایی هیوندای گلاویس منصوب کرد. EVP Lee دارای تجربیات متنوعی در فروش جهانی و نقش های مالی هیوندای از جمله نقش او به عنوان مدیر امور مالی در هیوندای موتور برزیل است. او اخیراً نوآوری فرآیند گروه را با هدف رشد پایدار رهبری کرده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور انتظار می رود لی با تسریع اجرای استراتژی های تجاری جدید آینده و ایجاد هم افزایی با گروه، هیوندای گلاویس را برای تبدیل شدن به یک ارائه دهنده لجستیک هوشمند جهانی رهبری کند.

این گروه همچنین یک دفتر استراتژی جهانی (GSO) ایجاد کرد تا انتقال آن به یک ارائه دهنده راه حل های جابجایی آینده را تسریع بخشد و هم افزایی بین مشاغل اصلی گروه را تقویت کند. جزئیات بیشتر در مورد GSO در اواخر سال تصمیم گیری خواهد شد.

بخوانید:  کیا نتایج تجاری سه ماهه اول 2022 را اعلام کرد

رئیس دانکرولکه به نظارت بر ارتباطات برند گروه بر اساس محتویات و پروژه های خلاقانه ادامه خواهد داد و به تلاش های خود برای تقویت هویت برندهای هیوندای، کیا و جنسیس ادامه خواهد داد.