گروه هیوندای موتور تفاهم نامه با مقامات شهر نوسانتارا برای ایجاد اکوسیستم برای تحرک هوایی پیشرفته امضا کرد.

این گروه در اوایل سال جاری نقشه راه توسعه AAM خود را که شامل بخش‌های تحرک هوایی شهری (UAM) و تحرک هوایی منطقه‌ای (RAM) می‌شود، اعلام کرد و در حال کار بر روی توسعه راه‌حل‌های جابجایی هوایی سازگار با محیط زیست است.

– اولین قدم برای باز کردن AAM در بازار ASEAN

  • رئیس جیوون شین از گروه موتور هیوندای و رئیس اداره پایتخت شهر نوسانترا بامبانگ سوزانتونو در مراسم امضای تفاهم نامه شرکت کردند
  • این گروه و مقامات محلی برای معرفی فعالانه تحرک هوایی پیشرفته (AAM) در پایتخت جدید امضا کردند که با یک پروژه نمایشی و پروازهای آزمایشی آغاز شد.
  • بر اساس موفقیت در بزرگترین بازار هوانوردی در جنوب شرقی آسیا، گروه قصد دارد اکوسیستم AAM را در منطقه و سپس در سطح جهانی گسترش دهد.
  • این گروه متعهد می شود که از طریق AAM آینده بهتری را برای اندونزی به ارمغان بیاورد
چشم انداز اجرای AAM ایجاد یک سیستم حمل و نقل هوایی ایمن، در دسترس، خودکار و مقرون به صرفه است. رئیس جمهور شین گفت: این برای آینده ای بهتر است تا نسل های آینده بتوانند زندگی با کیفیت بهتری داشته باشند. همکاری ما با دولت اندونزی تجسم تعهد گروه موتور هیوندای برای تحقق بخشیدن به چشم انداز و کمک به آینده بهتر برای اندونزی است.

اندونزی که بزرگترین بازار هوانوردی در آسیای جنوب شرقی است، از بیش از 18000 جزیره تشکیل شده است که توسعه حمل و نقل زمینی را دشوار می کند. علاوه بر این، جنبشی برای معرفی فعال اکوسیستم تحرک هوشمند در روند جابجایی پایتخت وجود دارد.

بخوانید:  استخدام راننده با خودرو با بیمه در گروه توسعه سرمایه گذاری آمارانت کیش - «ای استخدام»

واحد Supernal مستقر در ایالات متحده در نظر دارد خدمات UAM را در ایالات متحده در سال 2028 آغاز کند، در حالی که گروه قصد دارد خدمات RAM را در دهه 2030 راه اندازی کند.


منبع: https://www.kianewscenter.com/news/hyundai-motor-group-signs-mou-with-nusantara-capital-city-authority-to-establish-ecosystem-for-advan/s/851dfe64-bca0-4507-a04a-b7a8913cfb63

بامبانگ سوزانتونو گفت: «اجرای تحرک هوایی پیشرفته در نوسانتارا با روحیه OIKN مبنی بر «آزمایشگاه زنده» در اندونزی است که برای ایجاد فرهنگ یادگیری جدید، کار و سبک زندگی باز است. رئیس اداره شهر نوسانتارا پایتخت. ما برای همکاری گروه موتور هیوندای در توسعه نوسانتارا به عنوان شهری هوشمند و پایدار ارزش قائلیم.

این گروه همچنین قصد دارد یک اکوسیستم جهانی AAM را فراتر از منطقه SEA بر اساس دستاوردهای خود در اندونزی بسازد.

هدف این تفاهم نامه معرفی AAM به عنوان بخشی از یک اکوسیستم تحرک هوشمند در پایتخت جدید است که اندونزی در تلاش برای ایجاد آن است.. این گروه قصد دارد همزمان با اجرای پروژه نمایشی AAM و پروازهای آزمایشی، یک نقشه راه ایجاد کند و مفهوم تحرک تلفیقی برای زمین و هوا را بررسی کند.

این گروه انتظار دارد با ایجاد کارآمد اکوسیستم AAM که از زیرساخت‌های هوانوردی سطح بالا و قابلیت‌های تکنولوژیک اندونزی استفاده می‌کند، به بهبود تحرک جزیره‌نشینان کمک کند.

امضای تفاهم نامه با حضور جیوون شین، رئیس و رئیس بخش تحرک هوایی پیشرفته گروه هیوندای موتور، با مقامات دولتی اندونزی، از جمله بامبانگ سوزانتونو، رئیس اداره شهر پایتخت نوسانتارا برگزار شد.

گروه موتور هیوندای (گروه) امروز یک یادداشت تفاهم (MoU) با سازمان پایتخت شهر نوسانتارا (اندونزی: Otorita Ibu Kota Nusantara، OIKN) امضا کرد تا با یکدیگر برای ایجاد یک اکوسیستم تحرک هوایی پیشرفته (AAM) در اندونزی همکاری کنند. این تفاهم نامه در جریان اجلاس سران B20 در مرکز کنوانسیون بالی نوسا دعا، اندونزی انجام شد.

بخوانید:  اعلام شرایط خرید دنا پلاس + سند