گروه هیوندای موتور و سافران تفاهم نامه همکاری برای توسعه تحرک هوایی پیشرفته امضا کردند.

الکساندر زیگلر، معاون اجرایی ارشد، امور بین‌الملل و عمومی سافران، تأکید کرد: از طریق این تفاهم نامه، سافران اراده قوی خود را برای حمایت از هیوندای، یکی از جاه‌طلبانه‌ترین شرکت‌ها در زمینه AAM، با ارائه تجربیات گسترده خود در زمینه هوافضا نشان می‌دهد. فن آوری های پیشرفته پیشرفته و تخصص در صدور گواهینامه برای سرعت بخشیدن به توسعه هیوندای و تضمین ورود خودروها به خدمات.”

گروه و سافران توافق کردند که همکاری‌های بالقوه را در زمینه‌های مختلف مانند سیستم‌های پیشرانه الکتریکی، اویونیک و کنترل پرواز و فضای داخلی کابین بررسی کنند، اما محدود نشده است.

گروه موتور هیوندای اوایل سال جاری نقشه راه توسعه AAM خود را اعلام کرد که بخش‌های UAM و RAM را در بر می‌گیرد تا راه‌حل‌های حمل و نقل هوایی سازگار با محیط زیست را برای حمل و نقل درون شهری و بین شهری ارائه دهد. واحد Supernal مستقر در ایالات متحده در نظر دارد خدمات UAM را در ایالات متحده در سال 2028 آغاز کند در حالی که گروه قصد دارد خدمات RAM را در دهه 2030 راه اندازی کند.


منبع: https://www.kianewscenter.com/news/hyundai-motor-group-and-safran-signed-a-memorandum-of-understanding-for-advanced-air-mobility-develo/s/7daf7e22-bf0d-407c-85d6-57fc4b4312cb

گروه هیوندای موتور (گروه) و سافران یک یادداشت تفاهم (MoU) برای کشف و شناسایی فرصت‌های احتمالی در صنعت تحرک هوایی پیشرفته (AAM) امضا کردند که برای طرفین و مشتریان بالقوه مفید است.

جیوون شین، رئیس بخش تحرک هوایی پیشرفته گروه هیوندای موتور، گفت: “سافران یکی از مهمترین شرکا در ارتقاء توسعه AAM گروه موتور هیوندای خواهد بود. با شروع این تفاهم نامه، ما بر یافتن راه های همکاری برای هدایت توسعه AAM از منظر فنی و تجاری تمرکز خواهیم کرد.

بخوانید:  ضرورت بازرسی از مخازن خودرو های گازسوز | رییس پلیس راهنمایی