گروه هیوندای موتور و وودافون همکاری تجاری خود را گسترش می دهند و خدمات جدید اطلاعات سرگرمی داخل خودرو را برای مشتریان در اروپا به ارمغان می آورند.

HMG با استفاده از قدرت و مقیاس جغرافیایی پلتفرم جهانی اینترنت اشیا پیشرو Vodafone Business، که در حال حاضر از 160 میلیون اتصال پشتیبانی می‌کند، تجربه پایدارتر و سطح بیشتری از تحرک بین‌المللی را برای رانندگان فراهم می‌کند.

منبع: https://www.kianewscenter.com/news/hyundai-motor-group-and-vodafone-business-expand-partnership–bringing-new-in-car-infotainment-servi/s/d79ccee2-0674-4f67-be23-0af0f61f4368

تجربه رانندگی همانطور که می دانیم همچنان در حال تغییر است و ما می خواهیم در خط مقدم این تغییر باشیم. Haeyoung Kwon، معاون مرکز توسعه اطلاعات سرگرمی در هیوندای موتور گفت: Vodafone یک شریک قابل اعتماد برای گروه موتور هیوندای است و در ارتباط دادن رانندگان وسایل نقلیه ما با اطلاعات واقعی و مرتبط در فرمان کمک کرده است. به لطف همکاری مستمر ما، ما قادر خواهیم بود چشم انداز خود را برای دنیای خودرو در آینده به واقعیت تبدیل کنیم. ما مشتاقانه منتظریم تا شاهد پیشرفت این همکاری باشیم تا بتوانیم تحرک واقعی گروه موتور هیوندای را درک کنیم.

گروه موتور هیوندای (HMG) و وودافون بیزینس امروز از تمدید چند ساله همکاری استراتژیک موجود خود برای ارائه خدمات پخش جریانی و سرگرمی اطلاعاتی و سرگرمی پیشرفته در خودرو به مشتریان خود در بیش از 40 کشور در سراسر اروپا خبر دادند.

  • تمدید چند ساله بیش از 40 کشور در اروپا را پوشش می دهد
  • قرارداد ویژگی‌های Infotainment داخل خودرو را برای مدل‌های هیوندای، کیا و جنسیس که در اروپا فروخته می‌شوند، برای اولین بار به ارمغان می‌آورد که با سرویس پخش صوتی در خودرو شروع می‌شود.
  • مشارکت برای کاوش در زمینه‌های دیگر مانند پخش ویدیو، نقطه اتصال Wi-Fi و ویژگی‌های تعاملی بیشتر در خودرو
بخوانید:  رهن گرفتن سند خودرو حذف شد؛ کار برای دلالان راحت شد؟

با اتصال اینترنت اشیا Vodafone Business، مشتریان هیوندای، کیا و جنسیس در اروپا از دسترسی سریع و مطمئن به ویژگی‌هایی مانند پخش صوتی/تصویری و نقاط اتصال Wi-Fi بهره مند می‌شوند.

Erik Brenneis، مدیر IoT، Vodafone Business، اضافه کرد: «اتصال درون خودرو در حال تبدیل شدن به جهانی است. Vodafone Business به عنوان یک رهبر در اینترنت اشیا، می‌تواند راه‌حل‌های منحصربه‌فرد و نوآورانه‌ای را ارائه دهد که منجر به پذیرش این فناوری می‌شود. Vodafone و Hyundai از سال 2018 آینده حرکت وسایل نقلیه را شکل می دهند و گسترش همکاری ما به این معنی است که می توانیم تجربه میلیون ها مشتری دیگر را در سراسر اروپا افزایش دهیم.

تحت این تمدید شراکت، Vodafone Business اتصال جهانی اینترنت اشیاء (IoT) خود را برای خدمات خودروی متصل به میلیون‌ها مدل هیوندای، کیا و جنسیس فروخته شده در اروپا ارائه می‌کند. در سال گذشته، HMG با فروش نزدیک به 1.1 میلیون دستگاه، بالاترین فروش سالانه خود را در اروپا ثبت کرد و اعلامیه امروز بر عزم گروه برای قرار گرفتن خود به عنوان یک رهبر در راه‌حل‌های نوآورانه حمل‌ونقل تأکید می‌کند.